M
mamma
Vieras
kun emme ole naimisissa, niin jos jompi kumpi kuolee, kuka perii esimerkiksi puolisoni? lapset vai hänen vanhempansa, vai minä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:miten niin puolison?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eiks testamentti tehä lakimiehen kanssa? paljonkohan tulis kustantaa? onko kellään kokemusta..tietty halveepaa varmaa mennä vaan naimisiin.
Jos siis ollaan naimisissa niin perinkö minä sitten suoraa kaikki jos mieheni kuolee tai päin vastoin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eiks testamentti tehä lakimiehen kanssa? paljonkohan tulis kustantaa? onko kellään kokemusta..tietty halveepaa varmaa mennä vaan naimisiin.
Jos siis ollaan naimisissa niin perinkö minä sitten suoraa kaikki jos mieheni kuolee tai päin vastoin?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Keskinäinen testamentti maksaa 150?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Keskinäinen testamentti maksaa 150?
Aika harvasta paikasta irtoaa noin halvalla. Teen niitä työkseni...
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Keskinäinen testamentti maksaa 150?
Kyllä vaan löytyy =) kaikki ei oo ahneita.Mä tein soittokierroksen ja lyselin hintoja ja tuo maksettiin
Ammattitaitoa tältä firmalta löytyy että sorry nyt vaan että maksoin vain 150?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Keskinäinen testamentti maksaa 150?
Kyllä vaan löytyy =) kaikki ei oo ahneita.Mä tein soittokierroksen ja lyselin hintoja ja tuo maksettiin
Laatu maksaa. Itse en palkkaisi hinnanpolkijaa, koska pihistely voi kostautua myöhemmin laatijan ammattitaidon puutteen aiheuttamana harmina.
Saamme hyvin pitkän koulutuksen ammattiamme varten. Perimämme maksut ovat korvausta laajasta, raskaasta ja vaativasta koulutuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eiks testamentti tehä lakimiehen kanssa? paljonkohan tulis kustantaa? onko kellään kokemusta..tietty halveepaa varmaa mennä vaan naimisiin.
Siis meinaatko mennä nyt naimisiin ja sen jälkeen vai tappaa miehesi, että saisit häneltä omaisuuden?
huhuh.. Mutta siis, vaikka olisitkin hänen vaimonsa niin et silti perisi mitään, vaan saisit vaan oikeuden hänen omaisuuteensa, mutta virallisesti lapset perisivät kaiken, mutta sinä vaan esim saisit asua talossanne, jonka kyllä lapset virallisesti omistaisivat. Eli sinä et saisi silloin myydä mitään siitä omaisuudesta ilman lapsien suostumusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eiks testamentti tehä lakimiehen kanssa? paljonkohan tulis kustantaa? onko kellään kokemusta..tietty halveepaa varmaa mennä vaan naimisiin.
Siis meinaatko mennä nyt naimisiin ja sen jälkeen vai tappaa miehesi, että saisit häneltä omaisuuden?
huhuh.. Mutta siis, vaikka olisitkin hänen vaimonsa niin et silti perisi mitään, vaan saisit vaan oikeuden hänen omaisuuteensa, mutta virallisesti lapset perisivät kaiken, mutta sinä vaan esim saisit asua talossanne, jonka kyllä lapset virallisesti omistaisivat. Eli sinä et saisi silloin myydä mitään siitä omaisuudesta ilman lapsien suostumusta.
Mutta leskenä saisi mukavat tasingot perinnönjaossa - tätähän sitä monesti haetaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Keskinäinen testamentti maksaa 150?
Laatu maksaa. Itse en palkkaisi hinnanpolkijaa, koska pihistely voi kostautua myöhemmin laatijan ammattitaidon puutteen aiheuttamana harmina.
Saamme hyvin pitkän koulutuksen ammattiamme varten. Perimämme maksut ovat korvausta laajasta, raskaasta ja vaativasta koulutuksesta.