periaatteista ja niiden pitävyydestä

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mulla on monia periaatteita ja muutama sellainen, joista tiedän pystyväni pitämään kiinni...En aio menettää neitsyyttäni VAPAAEHTOISESTI, ennen kuin olen seurustellut riittävän pitkään enkä aio koskaan pettää. Yksi periaate on, että en koskaan aio polttaa tupakkaa...tästäkin pystyn pitämään kiinni, jos haluan, en voi kaivatakaan tupakkaa, kun en ole sitä maistanut.

mielenkiinnosta ihan kysyn, että voisitko koskaan kuvitella seurustelevasi sellaisen pojan kanssa, joka polttaa tupakkaa?

Kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mulla on monia periaatteita ja muutama sellainen, joista tiedän pystyväni pitämään kiinni...En aio menettää neitsyyttäni VAPAAEHTOISESTI, ennen kuin olen seurustellut riittävän pitkään enkä aio koskaan pettää. Yksi periaate on, että en koskaan aio polttaa tupakkaa...tästäkin pystyn pitämään kiinni, jos haluan, en voi kaivatakaan tupakkaa, kun en ole sitä maistanut.

mielenkiinnosta ihan kysyn, että voisitko koskaan kuvitella seurustelevasi sellaisen pojan kanssa, joka polttaa tupakkaa?

Kyllä.

Minulle taas olisi ollut vähän hankalaa sopeutua tupakoivaan poikaystävään, eli luulen etten olisi ihastunut poikaan, joka olisi haissut kovasti tupakalle, mutta onhan siitä aikaa, ehkä se kävikin oikeammin niin, että satuin ihastumaan siihen poikaan, joka ei tupakoinut =)

Jo teininä päätin, että 1) En ala polttaa tupakkaa 2) En ala laihduttaa. Molemmat olen pystynyt pitämään parikymmentä vuotta. PAITSI: Tupakkaa olen poltellut ehkä pari askia noin 19-vuotiaana baarissa, mutta ei päässyt tavaksi / harrastukseksi. Irtosuhteet ja umpikännit jäi myös kokeiluiksi: ei sovi minulle.
Pettämisestä en menis vannomaan mitään loppuelämäkseni, vaikka semmosta en tähän mennessä ole voinut kuvitellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Mä olen ollut joskus 18-vuotiaana todella ehdoton ja mustavalkoinen.
- ei valmisruokia
- lapset ei kato telkkaria
- ennen kouluikää ei tartte edes tietää, mitä on karkki
- ja sokerina pohjalla: minun lapseni eivät koskaan kiukuttele kaupasa karkin/jätskin/pilimehun tms. perään.

Joopa joo. :laugh:

ai joo, olihan minulla vielä ekan kanssa tuo "ei roskaruokaa pienelle" -periaate. Menihän se mutta sitten huomasin kakkosen kanssa että lapsi voi syödä SILLOIN TÄLLÖIN myös ns roskaruokaa. Ihan hyvä homma, niin helposti pääsee reissussa ihan missä päin maailmaa vaan, jos ei muuta ruokapaikkaa löydy mikä on ns siesta-aikaan auki niin johan joku mäkkäri tai vastaava, jos juuri silloin nälkä yllättää.

Ei pahalla tytsi, mutta olet niin nuori, että ajatusmaailmasi tulee vielä paljon muuttumaan, etkä ole aikuisena enää noin mustavalkoinen..:) Ikä tuo oman kokemuksensa, sitä sinulla ei vielä ole, älä yritä olla aikuinen, kun et sitä ole...:)

Yhteistyössä