Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sori:Nyt kun kerran susta puhutaan niin ihan ystävällisesti pyydän poistamaan nikistäsi yhden kirjaimen. Se on suomen kielellä perhonen.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:kyllä mä osaan suomenkieltä kirjoittaa.se on ihan tarkoituksella noin kirjoitettu että kiitos kovasti vaan kuitenkin huomautuksestasi!
Alkuperäinen kirjoittaja myös huomioinut asian:Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:kyllä mä osaan suomenkieltä kirjoittaa.se on ihan tarkoituksella noin kirjoitettu että kiitos kovasti vaan kuitenkin huomautuksestasi!
Et muuten osaa. Yhdyssana ja iso alkukirjain virhe tuli tuossa lyhyessä lauseessasi jo=)
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Meillä on yhteinen tuttu.. Siksi sua täällä huutelin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Kirjottelin sen kanssa niin humasin että säkin olit kirjotellut, minäkö kyylä :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Se oli monen monta vuotta mun naapurina. Ja siis oltiin kavereita monta vuotta. Mutta ajan saatossa on "tiemme erkaantuneet"
.