Perhoinen84

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
kyllä mä osaan suomenkieltä kirjoittaa.se on ihan tarkoituksella noin kirjoitettu että kiitos kovasti vaan kuitenkin huomautuksestasi!

Et muuten osaa. Yhdyssana ja iso alkukirjain virhe tuli tuossa lyhyessä lauseessasi jo=)

Alkuperäinen kirjoittaja myös huomioinut asian:
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
kyllä mä osaan suomenkieltä kirjoittaa.se on ihan tarkoituksella noin kirjoitettu että kiitos kovasti vaan kuitenkin huomautuksestasi!

Et muuten osaa. Yhdyssana ja iso alkukirjain virhe tuli tuossa lyhyessä lauseessasi jo=)

haha sekin vielä,voi saatana sä pilasit mun elämän.kai sitä joutuu takas kouluun mennä että miellytän muita palstalaisia.Anteeksi kovasti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Kirjottelin sen kanssa niin humasin että säkin olit kirjotellut, minäkö kyylä :ashamed: :whistle:

eiköhän me kaikki olla vähän kyyliä,harrastan ite samaa .tulee aina tutkittua mitä muut kirjoittelee tai minkänäköisiä ne on :D

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Se oli monen monta vuotta mun naapurina. Ja siis oltiin kavereita monta vuotta :). Mutta ajan saatossa on "tiemme erkaantuneet" :D .

okei.Niin siinä usein sattuu että tiet erkanee,varsinkin kun alkaa tulee lapsia yms...

Yhteistyössä