Perhevalmennus

mymosa
Omalla kokemuksella.. olisin voinut ajan käyttää paremminkin.

Toki varmasti paikkakunta kohtaisia eroja, mutta mä koin tuon aivan turhaksi. Ainoa asia miten siellä mm. synnytystä käsiteltiin oli yksi videon pätkä.
En nyt tarkalleen muista enää, kun tuosta on jo 8v aikaa, mutta en kokenut saavani ensisynnyttäjänä mitään irti, eikä edes käyty kaikilla kerroilla.
Olisin kaivannut myös enemmän juttelua omista ajatuksista ja mietinnän aiheista.
 
Itse kävin perhevalmennuksen tänä syksynä ja koin sen olevan hyödyllinen. Toki tiedot saa varmasti muualtakin luettua, mutta itse tykkäsin, että niitä käytiin yhdessä lävitse. Ekakertalaisena synnytys hiukan jännittää, ja ainakin siltä osin tuli varmempi olo. Meillä valmennukseen kuului vierailu sairaalassa ja se oli tosi hyvä. Siellä näki konkreettisesti tilat ja kerrottiin käytännöistä tarkemmin.
 
mymosa
Meilläkin oli toi sairaalavierailu ja se olikin se ainut hyvä juttu koko valmennuksessa. Ja sektiosta ei juuri puhuttu yhtään mitään.

Oisin kaivannut enemmän sellaista Amerikan meininkiä, suunnittelua ja läpi käymistä. En mitään hihii nostanpa hatusta adjektiivin ja kuvailen sitä -tyylisiä leikkejä.
 

Yhteistyössä