Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Perhetyön ei pitäisi koskaan olla kodinhoitoa, lastenhoitoa tai muuta puolesta tekemistä. Sitä varten on lapsiperheiden kotipalvelu, kotisiivous ja lastenhoitoa tarjoavat yritykset. Perhetyön on niille jotka tarvitsevat ohjausta ja haluavat ja voivat oppia, muut palvelut sitten niihin tilanteisiin joissa pitää väliaikaisesti tai pidempään tehdä puolesta.
No perhetyöntekijä se lapsiperheiden kotipalvelun tai seurakunnan työntekijäkin on. Mitä tässä nyt sitten kysyttiin?Perhetyön ei pitäisi koskaan olla kodinhoitoa, lastenhoitoa tai muuta puolesta tekemistä. Sitä varten on lapsiperheiden kotipalvelu, kotisiivous ja lastenhoitoa tarjoavat yritykset. Perhetyön on niille jotka tarvitsevat ohjausta ja haluavat ja voivat oppia, muut palvelut sitten niihin tilanteisiin joissa pitää väliaikaisesti tai pidempään tehdä puolesta.
Perhetyön ei pitäisi koskaan olla kodinhoitoa, lastenhoitoa tai muuta puolesta tekemistä. Sitä varten on lapsiperheiden kotipalvelu, kotisiivous ja lastenhoitoa tarjoavat yritykset. Perhetyön on niille jotka tarvitsevat ohjausta ja haluavat ja voivat oppia, muut palvelut sitten niihin tilanteisiin joissa pitää väliaikaisesti tai pidempään tehdä puolesta.
Hieno juttu. Miksi edes aloitit tämän ketjun? Kehuaksesi itseäsi ja syyllistäen muita..? Onko nyt hyvä olo?Juuri tällainen perhetyö meillä käy. Ohjaavat vanhempia kuinka ohjata erityislasta. Eicät siivoa tai vahdi lapsia eikä me sellaista apua tarvitakaan vaan työkaluja erityisen arkeen. Tosin tähän asti on saatu vain kehuja eikä yhtää neuvoja joten jotain osataan tehdä oikein itsekin..
Hieno juttu. Miksi edes aloitit tämän ketjun? Kehuaksesi itseäsi ja syyllistäen muita..? Onko nyt hyvä olo?
Kiinnostaa tietää minkälaisiin tilanteisiin muilla on aloitettu perhetyö. Pahoittelut jos tuli olo että itseäni vaan kehun. Itse näkisin että oon samalla viivalla muiden kanssa omine haasteineni.
Mitä kautta teille on tullut perhetyö? Ja mikä teidän haaste on?
Älä ikinä missään tilanteessa anna lapselle tuota!Poika oli osastohoidossa 8viikkoa. Perhetyö on jälkihoitoa. Pokalla vaikea adhd pelkotiloja, hahmottamishäiriö, ahdistuneisuutta, oppimisvaikeuksia... perhetyö ohjaa vanhempia kuinka ohjata ja tukea lasta.
Äläkä ainakaan makkaraa syö, jos siinä on samoja, kuin tuossa.Älä ikinä missään tilanteessa anna lapselle tuota!
Varo myös niitä hengityshöyryjä mitä itsestäsi lähtee:
https://www.foodie.fi/entry/taffel-dippi-20g-ranch-dippimauste/6410381095375
Mun mielestä tuo puolesta tekeminen on karhunplavelus niille perheille, joilla näin toimitaan. Entistä passiivisemmaksi ja laiskemmaksi ne vanhemmat tulee, jos ei mitään tarvii enää tehdä itse. Mikä hyöty sellasesta on? Kyllä sen perhetyöntekijän kuuluu laittaa myös sen perheen aikuiset tekemään jotain, kuten laittamaan ne pyykit tai tiskaamaan, opettamaan niitä rutiineja. Eihän ne muuten ikinä opi sitä huushollia pyörittämään, jos niitten annetan se aika huinata missä lie tai maata perse homeessa sohvalla, kun ptt hoitaa huushollin kuntoon ja siinä sivussa myös mukulat.
huh huhPoika oli osastohoidossa 8viikkoa. Perhetyö on jälkihoitoa. Pokalla vaikea adhd pelkotiloja, hahmottamishäiriö, ahdistuneisuutta, oppimisvaikeuksia... perhetyö ohjaa vanhempia kuinka ohjata ja tukea lasta.
(vanha viesti mutta niin kamala että pakko vastata) kyllä useimmat varmasti osaa siivota, ei siitä ole kyse, eikä laiskuudesta.. Vaan siitä että on omia terveyshaasteita tai lapsen terveyshaasteita ja uupumusta eikä suoriudu kaikesta, eikä ihan oikeasti ehdi tekemään kaikkea jolloin se apu on perusteltu.Mun mielestä tuo puolesta tekeminen on karhunplavelus niille perheille, joilla näin toimitaan. Entistä passiivisemmaksi ja laiskemmaksi ne vanhemmat tulee, jos ei mitään tarvii enää tehdä itse. Mikä hyöty sellasesta on? Kyllä sen perhetyöntekijän kuuluu laittaa myös sen perheen aikuiset tekemään jotain, kuten laittamaan ne pyykit tai tiskaamaan, opettamaan niitä rutiineja. Eihän ne muuten ikinä opi sitä huushollia pyörittämään, jos niitten annetan se aika huinata missä lie tai maata perse homeessa sohvalla, kun ptt hoitaa huushollin kuntoon ja siinä sivussa myös mukulat.