E
ei enää kiitos
Vieras
Perhetuttu tuli eilen kylään "katsoo meidän pientä vauvaa". Huomiseen on ollut aikomus olla. Mulla mies työmatkalla ja vauva tosiaan hoidettavana. Perhetuttu on mua vuoden vanhempi eli ollaan vähän niin kuin kavereita. Eilen tuli krapulassa hirveälle haisten ja voivotteli oloa päivän. Odotti kaikessa valmista, eli olen passannut hänet tuohon sohvaan. Kaiken lisäksi kun vauva oli nukahtanut illalla, hän kaivoi viinapullon kassista ja vetäs puolikkaan naamaan. Tänään on taas voivotellut oloaan. Tein lounaan, eikä edelleenkään kiitosta tai apua missään, puhuu vaan itsestään ja miettimättä yhtään pitäiskö olla hiljempaa vauvan nukkuessa tms. Olen siis saanut huomautella äänekkäästä olemisesta, vauvan nukutuksen keskeytyksestä, juomisesta (alkoa voi juoda vähän mutta kännissä ei voi olla vauvan vuoksi) - lupasi mutta rikkoi sen jne. Ei mene enää kauaa kun sanon että tämä vierailu oli tässä. Edes voileipää ei saa itse otettua vaan istuu persiellään kunnes laitan pöytään. Ei se mitään, jos ei halua auttaa lapsen kanssa, mutta ei tämä mikään täyden palvelun hotelli ole. Olin siis sanomassa et miten ajattelemattomia ihmisiä on? ?? Eikö leikkaa mitään kun näkee etten ehdi itse kunnolla edes vessassa käydä? Ja vihjailut on ihan turhia tyyliin "tehdäänKÖ salaattia?" Ei muuten tule kutsutuksi enää toiste
Nyt taitaa vauva herätä. ..