Perhepuistossa (Lahdessa) huomattua:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ydinperheiden puolesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ydinperheiden puolesta

Vieras
Oli tavallinen kesäinen lauantaipäivä perhepuistossa, ja kas kas--- lähes kaikki puistossa olevat oli miehiä lapsineen!

ollaan ulkopaikkakuntalaisia joten en tiedä toistuuko tuo ilmiö joka viikonloppu.

Ekana tuli mieleen että ihanat aviomiehet on lähteny lasten kans puistoon että äiti saa levätä :)

Mut tarkemmin ajateltuna ne olikin ehkä eroperheiden viikonloppuisiä ja äidit viettämässä "vapaata viikonloppua" :(

tuo jälkimmäinen vaihtoehto kun tuntuu nykyään olevan niin muotia...

Voi olla ihan kumpi vaan. Itse juttelen paljon puistossa muiden vanhempien kanssa ja kyllä siellä on sekä viikonloppuisiä/äitejä että niitä ydinperheen vanhempia. Joskus jopa molemmat vanhemmat lapsineen :D Tai vaikka yksinhuoltajia. On sitä niin monenlaista..

Kyllä ainakin Tampereella puistoissa tuntuu olevan ihan ydinperheiden isiä lastensa kanssa puistoissa loma- ja viikonloppupäivinään.

Muutaman kanssa jutellutkin enemmän ja he ovat siellä, että vaimot saa välillä huilia ja puuhailla omia juttujaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Muoti-ilmiö:
Tiesit sä että nykyään on myös muodikasta pitää typerät ja ahdasmieliset ajatukset itsellään?

ai niin... tosiaan kun kaikkihan on nyky-yhteiskunnassa sallittua ja jopa suotavaa... paitsi me ahdasmieliset ihmiset vanhanaikaisine arvoinemme.

nöyrin anteeksipyyntöni :/

Nykyäänhän on muotia viikko sulla ja viikko mulla.

Vielä kun meidän naapurin ääliö ämmä muuttaisi veks niin ei tarttisi katsoa niitä lapsia edes joka toinen viikko.

lauantaina samaisessa puistossa olleena ja useammankin miehen kanssa jutelleena lopputulos oli että äidit olivat vauvan kanssa kotona ja isät isomman/isompien kanssa puistossa...meillä oltiin molemmat vanhemmat mukana kun olen viimeisilläni raskaana eli meidänkin mies varmaan näytti olevan itse lasten kanssa kun juoksenteli heidän perässään, itse kun en enää siihen juuri kykene :)

Alkuperäinen kirjoittaja miten niin ydinperheiden:
Tai ehkä ne oli isäpuolia uusiolapsiensa kanssa ? meillä ainakin mies ulkoiluttaa lapsia enemmän, etenkin mun lapsia.

*reps*... tuo sana ULKOILUTTAA jotenkin iski nauruhermoon :D

kai niit lapsiakin sit voi 'ulkoiluttaa'

Meidän lapset on käynyt jopa mummon ja papan kanssa perhepuistossa. Siellä onkin sitten varmaan mietitty, että on varmaan noittenkin lasten äiti ja/tai isä on viettämässä tätä muodikasta "vaapaa viikonloppua", ja tietenkin ryyppäilyn merkeissä:)
On sitä kaikenlaista...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miten niin ydinperheiden:
Tai ehkä ne oli isäpuolia uusiolapsiensa kanssa ? meillä ainakin mies ulkoiluttaa lapsia enemmän, etenkin mun lapsia.

*reps*... tuo sana ULKOILUTTAA jotenkin iski nauruhermoon :D

kai niit lapsiakin sit voi 'ulkoiluttaa'

Joo hassua! :D Mutta ainahan vanhuksillekin toivotaan löytyvän vapaaehtoisia ulkoiluttajia... Mä en kyllä käyttäis tuota sanaa muuta kuin lemmikkien yhteydessä, mutta meillä on kuitenkin sananvapaus tässä maassa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja läppä:
He oli taatusti homoseksuaali-leiriläisiä. Etkö ole kuullut että Lahdessa homomiehet kokoontuu tuonne tiettynä ajankohtana?

Entisenä lahtelaisena tämä kommentti saa kyllä minun kannatuksen! :D Varsinainen suvaitsevaisuuden kehtohan se Lahtikin on. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Meidän lapset on käynyt jopa mummon ja papan kanssa perhepuistossa. Siellä onkin sitten varmaan mietitty, että on varmaan noittenkin lasten äiti ja/tai isä on viettämässä tätä muodikasta "vaapaa viikonloppua", ja tietenkin ryyppäilyn merkeissä:)
On sitä kaikenlaista...

Hassua, tämä tuli itsellenikin mieleen. Oma lapsi nimittäin käy ko. puistossa silloin tällöin mammansa eli äitini kanssa. Jos ap näkee siellä pienen pojan touhuamassa vanhemman naisen kanssa, niin sen lapsen äiti ja isä ovat todennäköisesti sitten kotona tekemässä remppaa :laugh:

Yhteistyössä