V
Vipu
Vieras
Tässä punniskelen tulevaisuutta ja mietinkin että mitä hyviä ja huonoja puolia noissa kummissakin on? Olisiko kokemuksia jaettavana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noooh:Tarhassa hyvää: toiminta on suunniteltua ja valvottua, ulkoillaan ja lekitään. Ei voi tapahtua niin, että koko päivä katsottaisiin muumeja tai syötäisiin makkarakastiketta.
Ja huonoa: sairastelu, laitosmaisuus, isot ryhmät
Perhepäivähoitaja voi olla parhaimmillaan aarre, surkeimmillaan vätys. Mun mielestä vähän riskivalinta.
Alkuperäinen kirjoittaja perhepäivähoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja noooh:Tarhassa hyvää: toiminta on suunniteltua ja valvottua, ulkoillaan ja lekitään. Ei voi tapahtua niin, että koko päivä katsottaisiin muumeja tai syötäisiin makkarakastiketta.
Ja huonoa: sairastelu, laitosmaisuus, isot ryhmät
Perhepäivähoitaja voi olla parhaimmillaan aarre, surkeimmillaan vätys. Mun mielestä vähän riskivalinta.
Tiedoksi, että perhepäivähoidossa suunnitellaan myös toimintaa nykyään, tätä valvotaan myös. Ulkoillaan ja leikitään päivittäin, koskaan ei tässä talossa katsota filmejä ja makkarakastiketta on viimeksi ollut ruokana tammikuun alussa. Perhepäivähoitoa kehitellään jatkuvasti ja muutosta on tapahtunut paljon kymmenessä vuodessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja perhepäivähoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja noooh:Tarhassa hyvää: toiminta on suunniteltua ja valvottua, ulkoillaan ja lekitään. Ei voi tapahtua niin, että koko päivä katsottaisiin muumeja tai syötäisiin makkarakastiketta.
Ja huonoa: sairastelu, laitosmaisuus, isot ryhmät
Perhepäivähoitaja voi olla parhaimmillaan aarre, surkeimmillaan vätys. Mun mielestä vähän riskivalinta.
Tiedoksi, että perhepäivähoidossa suunnitellaan myös toimintaa nykyään, tätä valvotaan myös. Ulkoillaan ja leikitään päivittäin, koskaan ei tässä talossa katsota filmejä ja makkarakastiketta on viimeksi ollut ruokana tammikuun alussa. Perhepäivähoitoa kehitellään jatkuvasti ja muutosta on tapahtunut paljon kymmenessä vuodessa.
Niin, ehkä teillä. Mutta et voi sanoa tuota kaikkien perhepäivähoitajien puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Perhepäivähoitaja:En niin. Ikävä kyllä joka puolella Suomea tilanne ei ole yhtä hyvä kuin kotikaupungissani. Asiaa pitäisi parannella niin, että joka paikassa oltais samalla tasolla.