Perhepäivähoitajat/kolmiperhepäivähoitajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kannattaako ryhtyä perhepäivähoitajaksi tai kolmiperhepäivähoitajaksi?
Kunnalla näistä olisi pulaa. Mulla on lapsi jo koululainen ja nyt olisi haluja hoitaa muiden lapsia. Työn ohella voisin kouluttautua perhepäivähoitajaksi, kun koulutus mulla on merkonomi. Määräaikaisia sihteerin töitä oon vaan tehnyt ja tuo ala houkuttaisi. Kannattaako enää tässä iässä alkaa vai etsinkö sihteerin töitä? Olen 36v. Vastauksia odotellen...

opiskele lähihoitajaksi, sillä koulutuksella voit hoitaa lapsia ja paljon muutakin.
Perhepäivähoitajan tutkintoa ei noteerata missään muussa työssä kuin pph. Joten ei kannata tuhlata vajaata 2v siihen.

Tottakai kannattaa! Itsekin olen siirtynyt toimistohommista pph:ksi ja työn ohella kävin pph:n ammattitutkinnon läpi juuri sinun ikäisenäsi =) Jos ala kiinnostaa niin tällä alalla töitä riittää ja varmasti mielenkiintoisempaa ja mukavampaa kuin toimistossa paperien pyörittely. Alan arvostus on noussut ja palkkakin sitä myötä.

[QUOTE="pph";25154800]Tottakai kannattaa! Itsekin olen siirtynyt toimistohommista pph:ksi ja työn ohella kävin pph:n ammattitutkinnon läpi juuri sinun ikäisenäsi =) Jos ala kiinnostaa niin tällä alalla töitä riittää ja varmasti mielenkiintoisempaa ja mukavampaa kuin toimistossa paperien pyörittely. Alan arvostus on noussut ja palkkakin sitä myötä.[/QUOTE]

tässä kaupungissa ainakaam työn arvostus ei näy ja edelleen ollaan palkkakuopassa verrattuna muihin aloihin.

Yhteistyössä