perheneuvojalle aika tänään,jännittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mennään tänään juttelee perheneuvojalla miehen kans.mua vaan jännitää ihan kauheesti.tuntuu etten tiedä mitä/miten puhua siellä,et istun vaan tuppisuuna tai et alkaa ärsyttää mitä mies sanoo.
onko kukaan käynyt perheneuvojalla?onko siitä ollut apua?

juu tuttu kävi ja eka kerralla höpistään yleistä teidän tilanteesta..sit tokalla kerralla te menette yksin..ja TOIVOTTAVASTI ETTE joudu..mun tuttu joutui tekemään sukupuun ja kertomaan,että kuka on eronnut ja kuka ei.

tuttu kävi ja ihmettelen suuresti, kun lopettivat kerran jälkeen, koska eivät osanneet asioista sielläpuhua ja tuli riitaa :D noh, parempi vissiin kotona vaan jatkaa tappelua.... :D

mulla tuttavat kävivät ja mies päätti jollain ihmeellä,että hänellä ei ole tarvetta käydä vaikka ongelmien aiheuttaja oli tämä mies..Nyt tuttavani käy yksinään..Mitäköhän luulee ratkovansa.

meillä nimenomaan mies sinne haluaa.toisaalta minustakin on hyvä käydä vaikka paljolti kotona voidaankin puhua asioista mut toivoisin sieltä miehelle vinkkejä miten riidellä rakentavasti ja vähän muutenkin vinkkejä hänelle. itselle en tiedä mitä sieltä toivon saavani,kai ehkä että ymmärtäisin miestä paremmin. tosin toisin päin se taitaa olla että miehen pitäisi oppia ymmärtämään minua.

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
joten teidän kuuluu oppia ymmärtämään paremmin toisianne.

on totta kai.minä vaan,ainakin omasta mielestäni,yritän edes ymmärtää miestä mutta tuntuu ettei mies millään voi/yritä ymmärtää minua.sanelee vaan millainen minun pitäisi olla ja mitä tehdä.

Entä tilanteessa kun aina sanotaan riitaan tarvitaan kaksi,
kertoisiko joku mitä minä teen väärin kun mies tulee yöllä kuppilasta ja laittaa stereot täysille ja huutaa lapsenkin hereille koska nyt on bileet.
Olen harkitsemassa eroa mutta kiva kuunnella tuota paskaa
riitaan tarvitaan kaksi
kun ukko ei vastaanota puhetta ja kerro miksi noin tekee ja herättää meidät,
anoppi kiljuu vieressä kuinka pitäisi miestäkin ymmärtää :(
Meillä ei riidellä päivisin ei mitään muuta ongelmaa kuin miehen työttömyys,
mutta en minäkään jaksa pelätä joka yö milloin tuo vetää turpiin.

keskustelua se on, ja eiköhän se perheneuvoja sitä keskustelua sillätavoin ohjaile, ettei tule tuppisuuhetkiä...harvoin varmastikkaan yksi kerta riittää, se ekakertahan on lähinnä tilanteen kartoitusta, josta sitten jatkossa lähetään syvällisemmin purkamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
kertoisiko joku mitä minä teen väärin kun mies tulee yöllä kuppilasta ja laittaa stereot täysille ja huutaa lapsenkin hereille koska nyt on bileet.
riitaan tarvitaan kaksi

joissain parisuhteissa se toinen voi kyllä viedä pisteet suuremmalti himaan...jos sun mies ei suostu hakemaan apua, niin parempi varmaan laittaa pillit pussiin.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
riitaan tarvitaan kaksi

Ei muuta kuin äijä pihalle. Sun ei tarvi tuollaista käytöstä ymmärtää.

Yhteistyössä