Perhekerhosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä... meillä käy alle ½v kanssakin, on myös äideille sosiaalista toimintaa. Jos miettii lapsen kannalta, niin askarteluja voi tehdä n. 2v, vähän ennenkin...
 

Yhteistyössä