Perhehuoneesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rimma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rimma

Vieras
Kuinka moni teistä jotka on halunneet perhehuoneseen on sinne myös päässyt? Entä kuinka moni ei ole päässyt? Ja missä sairaalassa olette synnyttäneet?

Me haluttais kovasti perhehuoneeseen, mutta en oikein tiedä miten hyvät mahkut sinne olis päästä.

Me pääsimme toiveidemme mukaisesti perhehuoneeseen ja olin tyytyväinen siihen, että oli oma rauha. Sain esikoisen 02/03 Keski-Suomen keskussairaalassa.
Nyt en perhehuonetta edes halua vaikka toinen tulossa la 29.3. Ensimmäisen kohdalla se toimi. Nyt on yksi jo isin kanssa kotona, eikä perhehuoneen tarvetta ole. Kokemusta mulla ei ole mitä on olla osastolla usean synnyttäneen kanssa. Toivottavasti en tule pettymään kamalasti. No, kohta sen näkee mitä se on. Täytyy ottaa korvatulpat mukaan.. :laugh:

Niin ja lisäyksenä: perhehuonettahan ei voi etukäteen varata, joten tuuria on jos sen saa. Sinä päivänä kun me sitä tarvitsimme oli sairaalassa 7 muuta synnytystä ja olin aivan varma, ettei päästä perhehuoneeseen, mutta meillä kävi säkä. =)
Toivottavasti teillekkin löytyy sellainen huone sitten kun sitä tarvitte!

Esikoisen kanssa olisimme perhehuoneen halunneet, mutta vauva otti varaslähdön ja oli pieniä alkuhankaluuksia niin emme vauvan kunnosta johtuvista syistä perhehuonetta saaneet. Kahden muun vauvan aikana emme perhehuonetta halunneet.

Yhteistyössä