Perhehuone

Hei te kaikki synnyttäneet!!

Mulla on viikkoja 35+1 ja käytiin sairaalan tutustumiskäynnillä viime viikolla. Se perhehuone vaikutti hyvältä.

Kyselempä nyt teiltä kokemuksia perhehuoneesta! Oliko se hyvä ratkaisu?Mitä huonoja puolia siinä oli? Yms.

Vastauksia odottelen =)

pikku-piilo
Myö oltiin kolme yötä perhehuoneessa, ja tykättiin kovasti. Kun kotiin on sairaalasta yli 80 km matkaa, niin ei tarvinnu miehen ajaa kotiin yöksi, vaan oli kiva opetella yhessä tähän uuteen tulokkaaseen. Suosittelen kyllä lämpimästi! :)

ronna
Meillä oli esikoisen kanssa perhehuone. Ihan kiva juttu, oma rauha siellä oli. Miehellä tuli vain aika pitkäksi. Kannattaa varata pelikortit tms mukaan.
Toisen lapsen kohdalla se ei ollutkaan enään meillä mahdollista, kun miehen piti hoitaa vanhempaa lasta kotona.

Itse e olisi halunnut perhehuonetta jo senkin vuoksi, että tavallisessa kolmen äidin huoneessa oli mahdollista jutella äitien kanssa ja nähdä heidänkin vauvojaan. Mulla oli ihanat huonetoverit! En totta puhuen olisi halunnut miestä sairaalaan olemaan, koska se on kuitenkin tavallaan naisten maailma. Miehestä oli enemmän iloa ja hyötyä kotona isyysloman turvin, kuin ikävystyneenä sairaalassa.. Ja kotonahan sitä saadaan olla yhdessä :)

Yhteistyössä