Perhehuone ja lapset (synnärillä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leena

Vieras
Onko teillä ollut perhehuone kun lapsia on jo ennestään? Miten lapset ovat viihtyneet perhehuoneessa? Meillä 2v lapsi ennestään, joten mietin kannattaako hakea perhehuonetta vai onko parempi, että mies ja esikoinen menee kotiin nukkumaan ja ei siis ole perhehuonetta?

Ei ole olleet vanhemmat lapset mukana. Kyllä siinä aika tulee pitkäksi 2 vuotiaalle olla siellä huoneessa. Sinun oma lepäämisesikin jää aika huonolle.

Meille oli parempi, että isä oli sisaruksen kanssa kotona. Vierailivat sitten pari kertaa päivässä sairaalassa, mutta muuten viettivät "normaalia" elämää kotona. Tosin, en minä siellä sairaalassa ollut kuin kaksi yötä.

En usko että 2-vuotias viihtyy perhehuoneessa,meillä kun siellä ei ollut edes televisiota,tuli jo itsellä aika pitkäksi,sitten ovia ei saa mitenkään lukkoon,voi 2vuotias yöllä herätä ja lähteä seikkailemaan osaston käytäville.Tosiaan jos ei ole n100km kotiin niin kotiin vain nukkumaan.

Mä en aikanaan halunnut eskaria mukaan laitokselle, oli mummilla yön pari. Ihan vain siksi, että ei ollut mahdollisuuksia viihdyttää laitoksella samaan tapaan kuin mummilassa tai kotona. Perhehuone meillä kyllä oli.
Niin ja ainakin tällä viikolla Kätilöopiston sairaalassa Helsingissä oli niin kova tunku, että kolmosen kanssa ei perhehuonetta irronnut edes yhdeksi yöksi. :/

viimeksi ei pitänyt ollenkaan koska oli juuri mennyt uuteen työpaikkaan ja vakituisen paikan ehto oli ettei 3kk ole mitään omialomia,joten eipä voinut pitää ollenkaan,paitsi piti 1pv pekkasena koska meillä oli tuo perhehuone ja kotiuduttiin maanantaina vasta.Tämän seuraavan laskettu aika olisi maalikuun alussa ja huhtikuussa varmaankin pitää isyyloman,työpäiviä kun ei kertyisi muuten (jos 2vk pitää) kuin 9pv maaliskuussa ja lainaa on pakko maksaa pois,eipä se haittaa ainakin voi tällä kertaa pitää :)

Siis saako perhehuoneeseen mennä isommat sisaruksetkin? :o Olen kuvitellut, että se on tarkoitettu vain isälle, äidille ja vastasyntyneelle. Eihän siellä ole sisaruksille sänkyjäkään. :o

Yhteistyössä