P
Pikku ananas
Vieras
Toiselta foorumilta bongasin tämän blogin: 400:n Haaste
Tässä perheenisä kerää rahaa Lastensairaala 2017 -hankkeelle urheilemalla. Hän aikoo elokuussa 2013 ajaa pyörällä 300 km, meloa 55 km ja juosta 50 km käyttäen tähän kaikkeen yhteensä alle 30 tuntia. Isän tavoite on saada projektilla näkyvyyttä Lastensairaala-keräykselle, ja omalta osaltaan saada projektin avulla kerättyä 10 000 euroa. Tällä hetkellä keräystavoitteesta on kasassa vasta noin neljännes, eli kaikki lisänäkyvyys olisi hyväksi.
Toivottavasti tältä foorumilta löytyisi blogin seuraajia tai mahdollisia lahjoittajia. Kyse on kuitenkin tärkeästä asiasta, ja täältä varmasti löytyy Lastenklinikan nykyisistä surkeista tiloista kärsineitä vanhempia. Mielestäni on hienoa, että yksityishenkilöt ovat valmiita tempaisemaan yhteisen hyvän vuoksi, vaikka aivan varmasti tässä perheenisää motivoi myös kova fyysinen suoritus, johon välttämättä ei ilman tätä ylevämpää tavoitetta ehkä riittäisi tsemppi.
Tässä perheenisä kerää rahaa Lastensairaala 2017 -hankkeelle urheilemalla. Hän aikoo elokuussa 2013 ajaa pyörällä 300 km, meloa 55 km ja juosta 50 km käyttäen tähän kaikkeen yhteensä alle 30 tuntia. Isän tavoite on saada projektilla näkyvyyttä Lastensairaala-keräykselle, ja omalta osaltaan saada projektin avulla kerättyä 10 000 euroa. Tällä hetkellä keräystavoitteesta on kasassa vasta noin neljännes, eli kaikki lisänäkyvyys olisi hyväksi.
Toivottavasti tältä foorumilta löytyisi blogin seuraajia tai mahdollisia lahjoittajia. Kyse on kuitenkin tärkeästä asiasta, ja täältä varmasti löytyy Lastenklinikan nykyisistä surkeista tiloista kärsineitä vanhempia. Mielestäni on hienoa, että yksityishenkilöt ovat valmiita tempaisemaan yhteisen hyvän vuoksi, vaikka aivan varmasti tässä perheenisää motivoi myös kova fyysinen suoritus, johon välttämättä ei ilman tätä ylevämpää tavoitetta ehkä riittäisi tsemppi.