Perheenisä aavisti pahemman.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
36-vuotiaan naisen mies tiesi jo ennen poliisin suruviestiä menettäneensä
perheensä.Tampereelta olivat muuttaneet Lietoon.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706206259039_uu.shtml

Perhe lähti kohtalokkaalle reissulleen viikonloppuna. Matkan kohdetta ei tiedetä, mutta onnettomuuden sattuessa seurue oli oletettavasti matkalla takaisin koteihinsa Turkuun ja Lietoon.

Ihmeellistä kun ei tiedetä mihin olivat menossa.Kyllä itse sanoisin mihin olen menossa.Ellei sitten vaan ollut suunnitelmia matkasta.

Todella kova paikka menettää koko perhe kerralla :'( Kuinka tosta voi jatkaa eteenpäin :( Tuntuu niin väärältä että yksi ihminen joutuu kantamaan noin raskaan taakan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Perhe lähti kohtalokkaalle reissulleen viikonloppuna. Matkan kohdetta ei tiedetä, mutta onnettomuuden sattuessa seurue oli oletettavasti matkalla takaisin koteihinsa Turkuun ja Lietoon.

Ihmeellistä kun ei tiedetä mihin olivat menossa.Kyllä itse sanoisin mihin olen menossa.Ellei sitten vaan ollut suunnitelmia matkasta.

Mulle jäi sellanen käsitys, et lehdille ei olla sanottu sitä missä olivat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:

Voihan sitä lähteä vaan "katselemaan ja ajelemaan, mitä löytyy"-tyyliin... ja toisekseen... ei se tieto enää muuta tapahtunutta, eli miksikä sitä pitäisi edes ainakaan lehdille antaa.
Varmaan perheenisä on matkasuunnitelmat tiennyt, mutta tapahtumasta järkyttyneenä en yhtään ihmettelisi, etteikö olis voinut vaikka "unohtaa" tai jotain.

Eihöhän tuommoisen uutisen kuultuaan jo osaa pikkasen jotain aavistaa.Ja varsinkin sitten kun puhelimet ovat mykkänä.
Miehellä on varmaan todella raskasta ja vielä hautajaiset edessä..

Yhteistyössä