Perheen nettotulot ja lainan määrä? Galluppia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Velallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulin meidän olevan hyvätuloisia, mutta taidetaan sittenkin olla tällä palstalla ihan vaan tavallisia tallaajia... Nettotulot perheellä n. 10.000 euroa/kk, mutta lainojakin on yhteensä reilun 330.000 euron verran. Pankille maksetaan kuukausittain noin 7.000 euroa, sillä varsinkin minä haluan päästä veloista eroon niin pian kun mahdollista...

Alkuperäinen kirjoittaja vai vielä meteliä..:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
No ei sihen että tienaa kuussa yli 15 000 välttämättä normaalia pidempiä työpäivä tarvita, riittää kun perii tarpeeksi osakkeita tms. omaisuutta tai on esim. osakas jossain menestyvässä firmassa. Kyllähän näitä Suomessa on, mutta harva heistä viitsii pitää itsestään meteliä.

Ootte te outoja....eipä ole ihme, ettette ole menestyneet taloudellisesti kun on tuon verran kuivia puruja päässä...

Olkaa vaan kateellisia, ei se meidän tuloja pienennä. Mutta kuten jo sanoin, teemme todella paljon töitä, 12 tuntia vrk:ssa, ja lomat on ton korkeintaan 2 viikkoa vuodessa, tiedä sit kannattaako olla kade siitä...tultais kyllä vähemmälläkin toimeen mutta tässä nyt olemme, en kai nyt lähde uraa uutta luomaan vain sen takia, että meillä on hyvät tulot..just.

Emme ole perineet osakkeita emmekä mitään muutakaan. Meillä on vaan ollut hitunen onneakin, tai sanotaanko, että olimme oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Onneksi läheisemme osaavat olla onnellisia puolestamme, eivätkä ilku..
Säälittävää tuollainen..

Sori mutta en kylläkään millään lailla viitannut sinuun tai yrittänyt vihjaista sinun pitävän tuloistanne meteliä... Mutta ilmeisesti tämä on sitten sinun niin arka paikka, että kuvittelet kaikkien olevan sinulle kateellisia ja suhtautuvan sinuun nuivasti. No, syytön minä siihen olen.
:xmas:

Pointtini oli se, että on niitä isotuloisia tässä maassa ja jopa tällä palstallakin, mutta yleensä niistä ollaan vaan ihan hiljaa, koska suomalaisten suhtautuminen isoihin tuloihin on yleensä mitä on... kuten tälläkin palstalla huomaa.

nettotulot koostuu meillä: minä 1545+ 190+38+155+210 ja mies noin 1000 euroa. velkaa tällä hetkellä 0e,mutta varmaan remonttiin otetaan noin 25000 euroa jossakin vaiheessa.

Yhteistyössä