Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

  • Viestiketjun aloittaja bailu-Katja
  • Ensimmäinen viesti
Tyhmä kysymys -nimimerkillä kirjoittanut
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmisiä...:
Minäkin olen joskus hyvyyttäni ojentanut kolmannen jalkani puutteessa elävälle.
Jos osoitit viestisi minulle, niin en ole väittänyt meitä hyviksi ihmisiksi - totesin vain, että emme ole täysi p****apäitä, jotka eivät auta ystävää hädässä, tarkoitin, että OIKEASSA hädässä autamme kyllä ja olemme usein auttaneetkin.
 
Mies_82
Alkuperäinen kirjoittaja neiti sinkku..:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku 30v ja varmaan pysyykin:
Nyt menee hieman ohi aiheen, mutta kun tällaisia lukee, tulee mieleen, että en halua koskaan miestä. Siis ihmiset pettää toisiaan niin paljon kuin ehtivät. Ei ole mitään väliä, vaikka lapsiakin on ja varattuja ollaan.
Surullista, mutta totta
Kirjoitteleepi nainen 30v, joka vaatii ehdotonta uskollisuutta suhteissa.

Minulla ihan samat ajatukset. En ole niin positiivinen luonne, että uskoisin enää kunnollisia miehiä olevan olemassa. Koko suhdehomma on mennyt tuohon petetään-touhuun eikä minusta ole sellaiseen. Siksi mieluummin sinkkuna sitten.
Aika pessimistinen näkemys. Olisittekohan juuri tietynlaisiin miehiin ihastuneet, jos on usko noin pahasti mennyt. Sellainen oikein itsevarma baarissa tavattu mies varmasti herättää naisissa kiinnostusta. On eri asia, kuinka moni heistä jää uskollista parisuhdetta rakentamaan. Joskus tuntuu siltä, että siellä se tietty sakki kiertää kaikki naiset ja sitten kuunnellaan näitä liioiteltuja "kaikki miehet on sikoja" -tilityksiä näiltä naisilta.

Niitä pettäviä naisiakin on paljon. Elleissäkin tulee aika usein vastaan kirjoituksia naisilta, jotka joko haaveilevat vieraissa käymisellä tai tekevät jo niin. Itse olen ihan miespuolinen ihminen, enkä ole tähän päivään mennessä pettänyt ketään tai harkinnut sellaista. En myöskään koe olevani sen vuoksi mitenkään erikoinen tapaus.
 
Sinkku 30v. ja varmaan pysyykin
Alkuperäinen kirjoittaja Mies_82:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti sinkku..:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku 30v ja varmaan pysyykin:
Nyt menee hieman ohi aiheen, mutta kun tällaisia lukee, tulee mieleen, että en halua koskaan miestä. Siis ihmiset pettää toisiaan niin paljon kuin ehtivät. Ei ole mitään väliä, vaikka lapsiakin on ja varattuja ollaan.
Surullista, mutta totta
Kirjoitteleepi nainen 30v, joka vaatii ehdotonta uskollisuutta suhteissa.

Minulla ihan samat ajatukset. En ole niin positiivinen luonne, että uskoisin enää kunnollisia miehiä olevan olemassa. Koko suhdehomma on mennyt tuohon petetään-touhuun eikä minusta ole sellaiseen. Siksi mieluummin sinkkuna sitten.
Aika pessimistinen näkemys. Olisittekohan juuri tietynlaisiin miehiin ihastuneet, jos on usko noin pahasti mennyt. Sellainen oikein itsevarma baarissa tavattu mies varmasti herättää naisissa kiinnostusta. On eri asia, kuinka moni heistä jää uskollista parisuhdetta rakentamaan. Joskus tuntuu siltä, että siellä se tietty sakki kiertää kaikki naiset ja sitten kuunnellaan näitä liioiteltuja "kaikki miehet on sikoja" -tilityksiä näiltä naisilta.

Niitä pettäviä naisiakin on paljon. Elleissäkin tulee aika usein vastaan kirjoituksia naisilta, jotka joko haaveilevat vieraissa käymisellä tai tekevät jo niin. Itse olen ihan miespuolinen ihminen, enkä ole tähän päivään mennessä pettänyt ketään tai harkinnut sellaista. En myöskään koe olevani sen vuoksi mitenkään erikoinen tapaus.
Tiedän toki, että niin naiset kuin miehet pettävät. En ole kuitenkaan kiertänyt kaikkia miehiä läpi..;) En ollenkaan. Tiedän, että on olemassa uskollisiakin miehiä. Tuntuu siltä kuitenkin, että nykymaailmassa on niin paljon pettämistä, että jotenkin haluaa suojella itseään ja vetäytyä kaikesta suhdejutuista pois. En ole itse koskaan pettänyt, mutta minua on petetty. Ehkä tästä tuleekin se "ylivarovaisuus"
Laitoit: "Joskus tuntuu siltä, että siellä se tietty sakki kiertää kaikki naiset ja sitten kuunnellaan näitä liioiteltuja "kaikki miehet on sikoja" -tilityksiä näiltä naisilta." Minä en käy ollenkaan baareissa ja en ole koskaan harrastunut yhdenillanjuttujakaan, joten oma tilitykseni ei ole nyt sellainen.
 
ei-niin-nuori-neito-enää
Minä olen tuosta samasta asiasta kuin AP kirjoittanut joskus aiemminkin. Kun olin sinkkuna ja tosi pahasti saanut edellisestä suhteesta siipeeni, niin päätin kokeilla nettiseksiä ja tapailin muutamia miehiä seksin merkeissä. Käsittääkseni kaikki miehet olivat varattuja ja ainakin osalla oli lapsia. Nämä miehet vonkasivat kondomitonta seksiä ("kun en oo tottunut", "Ei tunnu miltään") ja vakuuttelivat, että ei hänellä itsellään ole mitään tautia. Joo, joo, hetipä uskon ettei ole. Sitä paitsi mistä ne miehet voivat olla varmoja, ettei minulla olisi mitään sukupuolitautia?!? Olin kertonut kaikille miehille, että olin aiemminkin tapaillut seksin merkeissä netistä löytämiäni miehiä. Tuntuu todella kauhealta, että miehet ovat valmiita muutaman minuutin nautinnon takia ottamaan sen riskin, että kotiin kannetaan pahimmassa tapauksessa vaimolle tuliaisena HIV tai kohdunkaulasyöpää, jotka uhkaavat siis yhteisten lasten äidin henkeä. Jos ei välitä vaimostaan, niin voisi välittää edes lapsistaan.

Nyt en enää viitsi miehiä tapaillakaan pelkästään seksin merkeissä. Jos ei kivaa poikaystäväehdokasta löydy, niin minä kyllä jaksan odottaa ja turvautua seksikaupan leluihin.
 
Turska***
Minäkin olen lopettanut naisten vonkaamisen baareissa. Eihän sieltä mitään erotiikkaa saa - kännisen ja itkuisen YH-äidin katkeraa itsetilitystä ex-miehestään ja itsestään - korkeintaan. Empatiaa ja sympatiaa vailla. Saaminen on siinä ja siinä, riippuu miten kauan jaksaa kuunnella.

En jaksa! Ostan palveluni ulkoistetuilta paveluntuottajilta. Netistä löytyy! Vierihoitoa tarpeen mukaan.
 
^.O
Näiden perheellisten miesten vaimot syynäävät miesten lompakot ja vaatteet niin tarkkaan, että eivät he voi kumeja missään säilytellä. Siitähän kotona vasta mellakka nousisikin kun miehen lompakosta löytyisi kondomeja ja vaimo hoitaa ehkäisyn pillereillä tai kierukalla. =D
 
homo sapiens
On aloittajallakin löyhä moraali. "Mitäpä jos hankkiutuisi raskaaksi dippa-inssille"? Ikäänkuin lapsen hankinnassa on kyse vain hänen halusta saada lapsi? Ja eikö aloittaja ole yhtä tyhmä? Vain typerä harrastaa seksiä ilman suojaa, miehellähän voi olla b-hepatiitti tai vaikkapa HIV ja sellaisen kanssa voisi "jättäytyä raskaaksi"? Vai kuvitteletko ettei naimisissa olevalla miehellä voi olla mitään seksitauteja? Luultavasti hän on saanut jonkun taudin näiltä baarituttavuuksilta jos ei sinulta. En kunnioita tuollaisia ihmisiä tippaakaan, en miehiä jotka ovat naimisissa tai sinkkuja jotka harrastavat seksiä ilman suojaa enkä myöskään naisia jotka sinkkuina antautuvat seksin puutteesta näille miehille, suojalla tai suojaamattomana.

Itse en hyvännäöisenä naisena ole koskaan lähtenyt kenenkään tuntemattoman matkaan. Ikinä en vajoaisi niin alas että joku baarituttavuus saisi minut hajareisin. Seksi on kivaa mutta eikö juuri käytös pitäisi erottaa ihmisen ja eläimen toisistaan?
 
afjklsd
Alkuperäinen kirjoittaja homo sapiens:
On aloittajallakin löyhä moraali. "Mitäpä jos hankkiutuisi raskaaksi dippa-inssille"? Ikäänkuin lapsen hankinnassa on kyse vain hänen halusta saada lapsi? Ja eikö aloittaja ole yhtä tyhmä? Vain typerä harrastaa seksiä ilman suojaa, miehellähän voi olla b-hepatiitti tai vaikkapa HIV ja sellaisen kanssa voisi "jättäytyä raskaaksi"? Vai kuvitteletko ettei naimisissa olevalla miehellä voi olla mitään seksitauteja? Luultavasti hän on saanut jonkun taudin näiltä baarituttavuuksilta jos ei sinulta. En kunnioita tuollaisia ihmisiä tippaakaan, en miehiä jotka ovat naimisissa tai sinkkuja jotka harrastavat seksiä ilman suojaa enkä myöskään naisia jotka sinkkuina antautuvat seksin puutteesta näille miehille, suojalla tai suojaamattomana.

Itse en hyvännäöisenä naisena ole koskaan lähtenyt kenenkään tuntemattoman matkaan. Ikinä en vajoaisi niin alas että joku baarituttavuus saisi minut hajareisin. Seksi on kivaa mutta eikö juuri käytös pitäisi erottaa ihmisen ja eläimen toisistaan?
Ap kirjoitti että hänellä on varusteet omassa pöytälaatikossaan!
 
lue tarkemmin
Ap kirjoitti että hänellä on varusteet omassa pöytälaatikossaan! [/quote]

Niin, mutta leikki ajatuksella hankkiutua raskaaksi..silloin ei suojaa tietääkseni käytetä. ; )
 
Rooon
Minusta ap:n ajatusleikki raskaaksi ryhtymisestä oli aiheellinen. Harva mies tuntuu oikeasti ymmärtävän, että kondomi on AINOA ehkäisyväline, jolla he (miehet) voivat varmistaa, etteivät tule isäksi. Siinäpä uskot vakuutteluja pillereiden käytöstä ja 9 kk myöhemmin maksat elatusmaksuja.
 
noin se menee melkein jokaisella
Alkuperäinen kirjoittaja bailu-Katja:
Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
niin enemmistö miehistä vaan ovat tuollaisia noin ne miehet tekee, heti kun ovat naimisissa, homma pahenee vain.
ja kotona odottaa sellainen sinisilmäinen KODIHOITAJA.
 
Yksi mielipide
Minusta baarissa käyvät nimenomaan sellaiset naiset jotka haluavat jahdata niin poika kuin ukkomiehiäkin. Kunnon naiset eivät baarissa viihdy sillä sinnehän mennään etsimään nimenomaan panoseuraa ja yleensäkään tuon kaltaiset naiset eivät välitä onko mies varattu vai ei, kun vain saa seksiä ja kunnolla. Ja näitä baarissa aikaansa viettäviä naisia nimenomaan ukkomiehet kiinnostavat, sitä lienee kenenkään turha kieltää.
 
Hohoh
Minusta baarissa käyvät nimenomaan sellaiset naiset jotka haluavat jahdata niin poika kuin ukkomiehiäkin. Kunnon naiset eivät baarissa viihdy sillä sinnehän mennään etsimään nimenomaan panoseuraa ja yleensäkään tuon kaltaiset naiset eivät välitä onko mies varattu vai ei, kun vain saa seksiä ja kunnolla. Ja näitä baarissa aikaansa viettäviä naisia nimenomaan ukkomiehet kiinnostavat, sitä lienee kenenkään turha kieltää.

Kai vapaa nainen voi panoseuraa hakea mistä haluaa, mutta mitä se ukkomies siellä tekee?
 
Viimeksi muokattu:
Terveiset Arskan sohvalta
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysymys -nimimerkillä kirjoittanut;9984756:
Ai homma toimii niin, että muka jäädään jonkun "Arskan" sohvalle makaamaan... Voihan tuo mennä läpikin, jos yleensä on tapana jäädä jonkun luokse yöksi, meillä ei menisi läpi, sillä silloin harvoin, kun toinen käy ulkona ilman toista, soitellaan illan mittaan yleensä vähintään kerran, pari (miehellä varsinkin on tapana soitella humalassa aina välillä) ja kotiin on aina tultu yöksi puolin ja toisin. Eikä sinne "Arskan" sohvalla voisi sammuakaan, sillä jos menee ulos omalla porukalla, käytännössä aina silloin ulos menemiseen sisältyy esim. lätkämatsissa/teatterissa/syömässä/elokuvissa käyminen ja sen jälkeen baarissa piipahtaminen, ei "Arskojen" luona kyläily. Ystäväperheiden ja -pariskuntien luona vieraillaan sitten yhdessä.

Me emme myöskään sallisi kenenkään käyttää tekosyynä meitä, sillä jos joku ryhtyy petturiksi, niin sitten saa kyllä itse kantaa siitä seurauksensa.

Ehkä olemme liian vanhoja ymmärtämään tällaisia "Arskan sohva" -kuvioita, minä olen kohta 40 ja mies muutaman vuoden yli?!

Ollaan 40+ ja kyllä kaveripiirissä se Arskan sohva on kovassa käytössä.

Jos ei ole ketään Arskaa tai sellainen selitys ei mene läpi kun kapakasta on pari kilsaa kotiin, käydään jonkun satunnaispokan kanssa kesken baari-illan jossain "kämpällä" tekemässä temput ja tullaan aamuyöstä baarin sulkemisaikaan kotiin.

Ei ihminen muutu vaikka vanhenee, näköjään.
 
vihitty vaimo
Minusta baarissa käyvät nimenomaan sellaiset naiset jotka haluavat jahdata niin poika kuin ukkomiehiäkin. Kunnon naiset eivät baarissa viihdy sillä sinnehän mennään etsimään nimenomaan panoseuraa ja yleensäkään tuon kaltaiset naiset eivät välitä onko mies varattu vai ei, kun vain saa seksiä ja kunnolla. Ja näitä baarissa aikaansa viettäviä naisia nimenomaan ukkomiehet kiinnostavat, sitä lienee kenenkään turha kieltää.

Käyn joskus mieheni kanssa, yhdessä isolla porukalla tai naiskaverini kanssa viihteellä. Emme siksi että etsisimme yhden yön panoja. Vaan siksi että se on kivaa. Halusin tämän ilmoittaa :D

Emme ole enää mitään teinejä, yli 45 v ikäisiä mutta mikäs siinä joskus pistää tenavat hoitoon, kannat kattoon ja drinkkiä suuhun :D Suosittelen kokeilemaan. Osaa arvostaa taas muuten omaakin kultaa kun näkee kaikenkarvaista sukankuluttajaa...
 
Viimeksi muokattu:
utopiaa
Käyn joskus mieheni kanssa, yhdessä isolla porukalla tai naiskaverini kanssa viihteellä. Emme siksi että etsisimme yhden yön panoja. Vaan siksi että se on kivaa. Halusin tämän ilmoittaa :D

Emme ole enää mitään teinejä, yli 45 v ikäisiä mutta mikäs siinä joskus pistää tenavat hoitoon, kannat kattoon ja drinkkiä suuhun :D Suosittelen kokeilemaan. Osaa arvostaa taas muuten omaakin kultaa kun näkee kaikenkarvaista sukankuluttajaa...
Oletko 100 varma missä se oma kulta huitelee silloin kun hän menee mieporukalla bilettämään?
 
Viimeksi muokattu:
pidä varasi
No miehet ovat sellaisia ja naiset myös. No hyvä kun sulla ap on kumet kotona, jos miehellä ei ole. Ei miehet paljoa ajattele, eivät myöskään naiset, että paljaalla tulee niitä tauteja. Tai ketkä levittävät tauteja, ei päällepäin näy. Kuinka paljon tai uskon, että on varattuja miehiä/naisia, jotka pettävät minkä kerkiävät. Eikä se kumikaan kaikkia tauteja estä tulemasta.
 

Yhteistyössä