V
vieras
Vieras
Nyt kun joululahjarahat on laskettu, tulimme siihen tulokseen että lähdemme tuhlaamaan ne yhteiselle talvilomalle.
Antakaas omakohtaisia vinkkejä minkälainen loma olisi mukava perheelle johon kuuluu vanhempien lisäksi lapset 3 ja puol vee sekä 2 vee.
Haaveissa olisi viedä porukka joko lappiin tai jollekin kivalle risteilylle....
Kokemuksia ja mielipiteitä?
Antakaas omakohtaisia vinkkejä minkälainen loma olisi mukava perheelle johon kuuluu vanhempien lisäksi lapset 3 ja puol vee sekä 2 vee.
Haaveissa olisi viedä porukka joko lappiin tai jollekin kivalle risteilylle....
Kokemuksia ja mielipiteitä?