Perheelle lomapaikka-vinkkejä kiitos! (lappiin vai risteilylle?)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt kun joululahjarahat on laskettu, tulimme siihen tulokseen että lähdemme tuhlaamaan ne yhteiselle talvilomalle.

Antakaas omakohtaisia vinkkejä minkälainen loma olisi mukava perheelle johon kuuluu vanhempien lisäksi lapset 3 ja puol vee sekä 2 vee.

Haaveissa olisi viedä porukka joko lappiin tai jollekin kivalle risteilylle....

Kokemuksia ja mielipiteitä?
 

Yhteistyössä