perheauto...mikä???

  • Viestiketjun aloittaja autoton...
  • Ensimmäinen viesti
autoton...
nyt saa mennä voyager vaihtoon!!!!!!!!! mutta mikä tilalle?????

sais olla mkuitenki tilaa... 3- lasta joista yksi vielä istuimessa...???

merkkejä ja ominaisuuksia kehiin.....
 
=)
Volkswagen Touran.
7 hengen auto. Meillä on 3 lasta, joten joskus harvoin kun on ylimäärä matkustajia, niin mahtuvat kyytiin =)
Touranissa on tilava peräkontti ja muutenkin tilava auto. Ja niiiiiin ihana ajaa ;)
 
mmmmmmmm
Touranista olen kyllä täysin eriä mieltä edellisen kanssa. Mulla myös 7-paikkainen Touran ja meillä vain 2 lasta + pienehkö koira, mutta ahdasta on... Tavaratila TODELLA pieni, ajatellen vaunujen + koiran kuljetuskopan kuljettamista ja jalkatilat melkoisen minimit. En suosittele kyllä perheautoksi. Varsinkaan jos Voyagerista on vaihtamassa. Olenkin juuri laittamassa Touranini vaihtoon eikä toista samanlaista tule enää koskaan.
 
=)
Touranista olen kyllä täysin eriä mieltä edellisen kanssa. Mulla myös 7-paikkainen Touran ja meillä vain 2 lasta + pienehkö koira, mutta ahdasta on... Tavaratila TODELLA pieni, ajatellen vaunujen + koiran kuljetuskopan kuljettamista ja jalkatilat melkoisen minimit. En suosittele kyllä perheautoksi. Varsinkaan jos Voyagerista on vaihtamassa. Olenkin juuri laittamassa Touranini vaihtoon eikä toista samanlaista tule enää koskaan.
No isot on kersat ja iso "pieni" koira sitten :D

Meillä oli ennen perus farkku, joten Tourani on meille oikeinkin tilavan tuntuinen :) Ennen kolme koroketta farkussa vieretysten teki tiukkaa, nykyään korokkeitten väliin jää jopa tilaa ;)
 
Meillä kohta neljä lasta, ja autona Toyota Avensis Verso. Kaikki lapset korokkeella, istuimessa tai kaukalossa vielä ainakin vuoden ja hyvin on tilaa. Tavaratilaan mahtuu (leveät) vaunut ja ruokaostokset reippaasti plus muuta tavaraa tarpeen mukaan. Hyvä ajaa.
 
!!
[QUOTE="tööt";24338280]Eräs tuttavani on hankkimassa Fordin S-Maxia. Siinä voisi olla yksi varteenotettava vaihtoehto.[/QUOTE]

Yhdellä kaverilla on tuo samainen Fordin malli ja aika usein kuulostaa huollossa olevan : /
 

Yhteistyössä