Perhearvot.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guugu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guugu

Vieras
Kyselisin yhtä juttua.

Mulla on veljiä ja paraskaveri. mun paraskaveri alkoi seurustelemaan mun isomman veljen kanssa viime vuoden puolella ja erosivat sitten kesän alussa, nyt mun paraskaveri seurustelee meidän pikkuveljen kanssa!!! en oo täysin hyväksynyt asiaa, ja ystäväni sanoo että tälläinen ei saisi vaikuttaa ystävyyteen.. mutta kyllä muhun vaikuttaa kun se noin vaan vaihtaa veljestä veljeen. mun isompi veli ei ole tällä hetkellä tavotettavissa, eli ei siis tiedä vielä mitään koko sopasta. pikkuveljen mielestä tässä ei ole mitään outoa. varsinkaan ystäväni mielestä joka on pikkuveljeäni vanhempi.. oisko teistä ihan ookoo jos teidän parasystävä seurustelisi kummankin veljen kanssa? ja päivänselväähän on että ystävyys EI voi pysyä samanlaisena. oon todella pettynyt ystävääni, hän sanoi kesällä ettei koskaan voisi olla pikkuveljeni kanssa että ovat vain ystäviä ja että on liikaa ikäeroa. Isoveljeni rakastaa tätä ystävääni todella paljon edelleen. mä en tiedä mitä mun pitäs ajatella. veljeni ei halua olla kanssani tekemisissä kun en hyväksy asiaa.

No eipä mulle tulisi mieleen vaihtaa veljestä veljeen vaikken siskon paras ystävä edes olisi. En edes miehen kaverin kanssa pystynyt alkamaan seurustella vaikka mies siihen kyllä antoi täyden suostumuksensa. Kokeiltiin ja siitä kaverista kovasti välitinkin, mutta oli vaan liian freakyä.

ai sun mielestä ois sulle ihan ookoo jos sun parasystävä jättää ensin sun isoveljen ja hyppää samantien pikkuveljen sänkyyn? :D mikä ihmisiä vaivaa?!?!

Henk.koht en näe että ystävieni tai veljieni sänkyyn hyppäämiset kuuluisi minulle. Helpommalla pääsee kun ei tarvi toimia kenenkään muun moraalinvartijana. Tuossa pyrkisin pysymään mahdollisimman neutraalina ettei tulisi välirikkoa kenenkään kanssa. Koen että tuo on sen ystävän ja veljien välinen juttu.

joo, ystävälläsi on vintti ihan pimeä selvästi. tottakai toi vaikuttaa veljiesi väleihin. enpä usko että tommoinen ihminen kuitenkaan pystyy kovin pitkäksi aikaa sitoutumaan, joten tue sitä jäteyttä veljeäsi sillä aikaaa kun saat pian toisen tuettevan, sen pikkuveljesi. Ja "ystäväsi" ei todellakaan kunnioita sinua tai muitakaan, siis sinuna en pitäisi mitään yhteyttä tommoseen, YÄK!

[QUOTE="vieras";27217439]Otsikko on kyllä hupaisan harhaanjohtava, siitä pisteet![/QUOTE]

Siis kuinka niin? onhan tässä perhearvoista kyse sillä että pikkuveljeni ei yhtään ajattele miltä toisesta veljestä voi tuntua joka rakastaa edelleen tätä naista! meidän perheessä siis ei ole perhearvot kohdallaan!!!

Siis miten liittyy perhearvoihin että seukkaa molempien veljien kanssa vuorotellen? Se liittyy minusta siten, että se seukkaaja mm. sotkee perheen sisäisiä välejä pahasti. ai tää on ihan normi? Ei, minusta ei ole hyväksyttävää, ei oma omatunto antaisi seurustella vuorotellen veljesten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja eikä;27217457:
joo, ystävälläsi on vintti ihan pimeä selvästi. tottakai toi vaikuttaa veljiesi väleihin. enpä usko että tommoinen ihminen kuitenkaan pystyy kovin pitkäksi aikaa sitoutumaan, joten tue sitä jäteyttä veljeäsi sillä aikaaa kun saat pian toisen tuettevan, sen pikkuveljesi. Ja "ystäväsi" ei todellakaan kunnioita sinua tai muitakaan, siis sinuna en pitäisi mitään yhteyttä tommoseen, YÄK!

KIITOS! vihdoin ihminen joka ymmärtää! ja kaiken plussana mä oon se paha joka nyt pilaa niiden onnen. Ystäväni mielestä en ole oikea ystävä kun en ole onnellinen hänen puolestaan!

Siis kuinka niin? onhan tässä perhearvoista kyse sillä että pikkuveljeni ei yhtään ajattele miltä toisesta veljestä voi tuntua joka rakastaa edelleen tätä naista! meidän perheessä siis ei ole perhearvot kohdallaan!!!

MIKSI SINÄ SYYTÄT SITÄ NAISTA SIITÄ, ETTÄ SUN PIKKUVELI HYPPÄS SEN KANS SÄNKYYN, jos tässä nyt kyse oli sun pikkuveljen ajattelemattomuudesta. Taidat vaan olla katkera kun toisilla käy jatkuvasti flaksi.

Onhan se vaikea paikka, mut tuollaista tapahtuu ja siitähän voi tulla elinikäinen suhde. Veljen on vaan päästävä yli asiasta, ja sun kanssa. Pahempaa olis, jos olis pettänyt veljen kanssa....nyt on kai kuitenkin erottu ensin ja sit vaihdettu kumppania.

Alkuperäinen kirjoittaja eikä;27217466:
Siis miten liittyy perhearvoihin että seukkaa molempien veljien kanssa vuorotellen? Se liittyy minusta siten, että se seukkaaja mm. sotkee perheen sisäisiä välejä pahasti. ai tää on ihan normi? Ei, minusta ei ole hyväksyttävää, ei oma omatunto antaisi seurustella vuorotellen veljesten kanssa.

siis mä tarkotinkin niin että mun pikkuveli ei arvosta veljeään tippaakaan kun antaa tunteilleen vallan. en osaa selittää! :D
eihän ystäväni tarvitse meidän perhearvoissa olla mitenkää.

[QUOTE="vieras";27217478]MIKSI SINÄ SYYTÄT SITÄ NAISTA SIITÄ, ETTÄ SUN PIKKUVELI HYPPÄS SEN KANS SÄNKYYN, jos tässä nyt kyse oli sun pikkuveljen ajattelemattomuudesta. Taidat vaan olla katkera kun toisilla käy jatkuvasti flaksi.[/QUOTE]

Koska se NAINEN on mun parasystävä tai oli. ei parhaiden ystävien veljien kanssa seurustella ja viellä siten että vaihdetaan veljestä veljeen! :D

[QUOTE="vieras";27217509]Kyllä kai nyt yhden kanssa ainakin voi? Eikä muuten ole sellaista sanaa kuin parasystävä, ei ainakaan yli 10-vuotiailla.[/QUOTE]

Joo sen ekan veljen hyväksyinkin, mutta jo se vaikutti ystävyys suhteeseen.

Ohhoh! En voi sanoa muuta kun että aika pimeetä! itse en pystyisi mieheni veljen kanssa koskaan seurustelemaan, olen tuntenut hänetkin niinkuin myös mieheni lapsesta asti ja nähnyt mieheni veljen kasvavan, vaikka täysi-ikäinen nyt onkin, näen hänessä kuitenkin sen pienen pojan. outoa että joku pystyy olemaan eksänsä veljen kanssa?!

Yhteistyössä