Perhe Tiimarissa ostoksilla, lapsi hajotti kuppeja, iskä jätti kassalle 10 senttiä korvaukseksi!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tiimarissa siis oli tässä taannoin äiti, isä ja heidän n 2-3 vuotias lapsi.. Ensin lapsi juoksi ympäri kauppaa ja vanhemmat vain nauroivat.. Sitten alkoi tataosasta kulua kovaa kilinää, kolinaa ja lasin särkyvää ääntä.. perhe tuli pian kassalle, isä maksoi jonkun pienen ostoksen ja kun myyjä yrtitti antaa 10 senttiä takaisin rahasta,isä oli jo melkein ulko-ovella menossa sanoen "pitäkää korvauksena, taisi tuo meidän poika jotain rikkoa tuolla takana, en ole ihan varma..." ja livisti ulos.. Poika ja äiti tietenkin tuossa vaiheessa jo kaukana.. myyjät ja kaikki asiakkaat oli kaikki suu pyöreenä, et anteeks mitä...

Esikoinen pudotti aikoinaan vahingossa, ihan rauhassa käveltiin, Muumilautasen . Toki se meni rikki ja mä olin ihan vaikeena. Myyjä sanoi, että on ihan ok. Heillä on joku vakuutus tmv. sellaista varten. Mutta kyllä mun reaktio oli ekana se, että mä maksan tän.. Luulis sen olevan eka reaktio, oli rahaa tai ei :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Liikkeillä on vakuutukset näitä varten, mutta ei se oikeuta vanhempia jättämään lapsiaan valvomatta.

Joo, tiedän vakuutuksista, mutta että nauretaan vaan lapsen riehumiselle kaupassa, eikä komenneta ollenkaan.. Ja anteeksi voisi opettaa pyytämään, kun rikkoo tavaroita..

Liikkeillä on vakuutukset näitä varten, mutta ei se oikeuta vanhempia jättämään lapsiaan valvomatta.

mun mielestä tiimarissa ainakin ennen oli joku sääntö, että jos tavaraa menee rikki, niin he maksaa puolet ja rikkoja puolet...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

mun mielestä tiimarissa ainakin ennen oli joku sääntö, että jos tavaraa menee rikki, niin he maksaa puolet ja rikkoja puolet...

Joa näin olisi, siitä pitäisi olla tieto liikkeen ovessa. Enpä ole nähnyt!

Onhan kuitenkin kai joka vakuutuksella omavastuu?????

no silloinhan sen kassaneidin pitäis tietää tuotteen sisäänostohinta, jotta osaa määritellä mikä on asiakkaan maksettava osuus. enpä oikein usko tuota...

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Joa näin olisi, siitä pitäisi olla tieto liikkeen ovessa. Enpä ole nähnyt!

no ennen ainakin oli nimenomaan isot laput asiasta, varmaan poistunut tuo käytäntö.

Joo, kyllä mun mielestä voisi edes lapsille opettaa anteeksipyynnön.

Meillä kävi Tiimarissa niin, että kaikesta vahtimisesta ja kieltämisestä huolimatta nuorempi lapsista pääsi rikkomaan yhden magneetin. Sattuipa onneksi olemaan lapsen omat rahat mukana, joten pistin lapsen maksamaan tuotteen. Maksoi siis siitä ihan täyden hinnan. Myyjä kyllä yritti mukista, ettei tarvitse, mutta mun mielestä lapsi tarvitsi opetuksen. Vähän alahuuli väpättäen kaivoi lompakostaan tarvittavan rahan. On sen jälkeen kyllä kaupassa kuunnellut, mitä sille sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Esikoinen pudotti aikoinaan vahingossa, ihan rauhassa käveltiin, Muumilautasen . Toki se meni rikki ja mä olin ihan vaikeena. Myyjä sanoi, että on ihan ok. Heillä on joku vakuutus tmv. sellaista varten. Mutta kyllä mun reaktio oli ekana se, että mä maksan tän.. Luulis sen olevan eka reaktio, oli rahaa tai ei :whistle:

Aijaa! no hyvä tietää! Mä en oo uskaltanut tota nuorempaa tenavaa ottaa juurikaan mihinkään kun mulla ei olis varaa korvata kaikkea mitä se rikkoo. No nyt voin huoletta viedä sen posliinikauppaan! :D No ei vaiskaan..kunhan vitsailin...

Alkuperäinen kirjoittaja Niila:
Joo, kyllä mun mielestä voisi edes lapsille opettaa anteeksipyynnön.

Meillä kävi Tiimarissa niin, että kaikesta vahtimisesta ja kieltämisestä huolimatta nuorempi lapsista pääsi rikkomaan yhden magneetin. Sattuipa onneksi olemaan lapsen omat rahat mukana, joten pistin lapsen maksamaan tuotteen. Maksoi siis siitä ihan täyden hinnan. Myyjä kyllä yritti mukista, ettei tarvitse, mutta mun mielestä lapsi tarvitsi opetuksen. Vähän alahuuli väpättäen kaivoi lompakostaan tarvittavan rahan. On sen jälkeen kyllä kaupassa kuunnellut, mitä sille sanotaan.

Tää oli kyllä oikeasti aika fiksusti tehty.

Meidän 3v. tässä taannoin pudotti semmosen lasisen kipon lattialle kaupassa, no minä tietty menin sanomaan että nyt kävi tämmönen vahinko. Myyjä katto kipon hinnan ja laskutti sen sitten muiden ostosten mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Meidän 3v. tässä taannoin pudotti semmosen lasisen kipon lattialle kaupassa, no minä tietty menin sanomaan että nyt kävi tämmönen vahinko. Myyjä katto kipon hinnan ja laskutti sen sitten muiden ostosten mukana.

toi on kyllä tosi huonoa asiakaspalvelua.

Yhteistyössä