Perhanan perhana!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aapua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aapua

Vieras
Mulla on nyt 2 päivää ollut kuivaa yskää, ei kuitenkaan hirveästi... kurkussa on tuntunut hassulta, melkein kuin olis krapula-aamu ja olis polttanut koko askin tupakkaa.

Nyt tänään huomasin että kun syvään vetää henkeä niin pistää hieman rintojen välin kohdalle.

Nyt pelkään että on kehittymässä keuhkoputkentulehdus! Kuumetta ei ole, eikä nuhaa eikä tule limaakaan yskiessä mutta mutta...

millä nyt ehkäistä tämä, meillä on viikonloppuna häät!!!

Ostamaan purkillinen c-vitamiinia ja maitohappobakteereita!!Apteekissa sellainen kuin Bio3, joka sama kuin multitabs, mutta lisänä vielä maitohappobakteerit. Sen lisäksi minä syön c-vitamiinia flunssan oireisiin ja aika monta tautia välttänyt siten.

Alkuperäinen kirjoittaja ccws:
Hae tänään lääkkeet!!! Silloin oot vl kunnossa.

Niin mutta ei keuhkoputkentulehdukseen ole lääkettä.... :( Kiitokset muista vinkeistä, pitää sitä apteekkiin lähteä.

Toivon että olisi vaan tavallista lenssua, mutta tää rintakipu ja kurkkukipu ei kyllä oo normaalia... on mulla aiemminkin ollut siksi tunnistan oireet....

C-vitamiinia on ihan turha syödä purkista ahmimalla. Yhtään ylimääräistä ei ei saa elimistöönsä varastoitua vaan se tulee virtsan mukana ulos. Myöskään flunssan oireisiin c-vitamiinin syöminen ei auta. Ei vaikka kuinka joku väittäisi kokemukseensa perustuen. Fysiologiset ja farmakologiset faktat ovat kaikilla ihmisillä samat.

Yhteistyössä