Sairaanhoitajaa/lääkäriä paikalla? Mulla tuli vko sit keuhkoputki kipeäks vaikkei flunssaa ole ollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas 25v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas 25v

Vieras
Pelottaa ihan hirveesti ettei vaan olis syöpä? ( oon polttanut 10v) Viikko sit nukkumaan mennessä alkoi tuntua hengittäessä kipeeltä ja siltä tuntumalta lopetin polttamisen joten voitte uskoa että PELKÄÄN mitä ihmettä tää on?! En ole aikasemmin ollut paria päivää polttamatta ja nyt jo viikko ilman tupakkaa (JEE :)

Ei ole mitään kummempaa yskää eikä hengitys mitenkään rohise, mutta se kipeä tunne koko ajan tuolla keuhkoputkessa ;(

Ja tänään jo soittelin lääkärin aikaa, mutta ei yhtään vapaata aikaa kesälle... Yritän huomenna päivystysajan saada jos lääkäri vois kuunnella keuhkoja.

Kuumetta ei ole ollut, mutta ihan älyttömän väsynyt oon koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Oiskohan närästystä. Niin, tämä oli siis vain mun, eli maallikon arvio. Tosin töissä mua puhutellaan melkein tohtoriksi :D

Kunpa olis jotain noin "viatonta" :) Mä aina pelkään kaikkein pahinta ja mietin jo yksityiselle lähtöä. Mutta rahatilanne aika huono niin kai mä huomiseen asti maltan odottaa.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti/htto//:www.ktl.fi/http//%5C%5Cwww.health.fi/tk.koti?p_artikkeli=dlk00052&p_ylataso=&p_osio=&p_haku=N%E4r%E4stys
Tuossa tietoa närästyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja pelokas 25v:
Pelottaa ihan hirveesti ettei vaan olis syöpä? ( oon polttanut 10v) Viikko sit nukkumaan mennessä alkoi tuntua hengittäessä kipeeltä ja siltä tuntumalta lopetin polttamisen joten voitte uskoa että PELKÄÄN mitä ihmettä tää on?! En ole aikasemmin ollut paria päivää polttamatta ja nyt jo viikko ilman tupakkaa (JEE :)

Ei ole mitään kummempaa yskää eikä hengitys mitenkään rohise, mutta se kipeä tunne koko ajan tuolla keuhkoputkessa ;(

no mä oon käny about saman ikäsenä lääkäris ja oon alottanu 12v polttiin eli olin polttanut noin 13 plus mun äiti poltti kun odotti mua ja sisällä on poltettu mun lapsuus. Lääkäri sanoi että ei voi olla syöpää vielä sen takia että polttaa. Tarvii pitemmän ajan.

Mulla kipeyty keuhkot tosi pahasti pariviikkoo sitte ilman flunssaa. Ääni lähti lopux eikä henki kulkenu kunnolla. Lääkäri määräs allergia lääkettä ja siihen loppu kivut.

Eli en olis liian huolissani mutta kannattaa lääkäriin mennä jos ois allergiaa.

Ja kannattaa muistaa että kun tupakoi niin keuhkot on koetuksella ja keuhko ahtauma on jo alkanut.

muox.
käyppä heti hakees apteekista rec. vapaata lääkettä. Veikkaan että tuo auttaa.

Yhteistyössä