Perhanan mies! Se teki sen taas!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkäinen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehesi kuitenkin tuo sen rahan kotia töitä tekemällä niin ota sinä laskut hoitoosi. Jos kerran tiedät että se voi ne todennäköisesti unohtaa maksaa niin kannattaa miettiä sitäkin että jos laskuista tiedät niin kumpi on pahempi moka se että unohtaa vai se että jättää ne tietoisesti maksamatta odottaen että toinen hoitaa? Itse en voisi jättää.

Minä olen kanssa tosi hajamielinen noitten lippujen ja lappujen kanssa, mies viisaana käy aina mun paperiarkistoinnin läpi ja katsoo onko sinne maksamattomia laskuja jäänyt johonkin väliin. Viimeksi oli teipannut mun tietokoneen ruudun reunaan vakuutuslaskun että varmasti muistan kun oli löytänyt sen tuolta paperi pinosta. Oli myöhässä pari päivää. Tänään aamulla muistutti ennen töihin lähtöään, laita ne kelan rahat menemään kun siellä netissä nyt istut. Lähinnä olen vain kiitollinen siitä että mies jaksaa muistaa ja muistuttaa.

Yksin asuin monta vuotta niin jatkuvaan jotain unohtu kalenterit seinät ja jääkaapin ovet täynnä punaista muistutuslappua itselleni ja silti jotain aina unohdin itku tuli välillä sen takia,.

Yhteistyössä