on meinaa väliseinät raksalla pystyssä ja kyllä kummasti autto hahmottaan huoneet, oon ihan tulessa!!!!! =) =) =)
tänään mun ystävä tuli katsoo meidän raksaa ja oltiin ihan liekeissä selkeistä huoneista;
"täs olis tää vessa ja tähän tulis pönttö, ole hyvä ja istu kokeilemaan!!"
"ok,mä koitan, ai kun tuntuu mukavalta, ihana vessa teillä!!"

"tässä on tää keittiö, tässä mun jääkaappi ja tässä tätä tasotilaa ja tässä tää kahvinkeitin, jos mä laitan kahvin tippuun, niin laita sä pullataikina nouseen siinä MUN TASOLLA!!"
"tervetuloa meidän makkariin josta pääsemme vessan kautta pesuhuoneeseen ja saunaan, laitanko saunan päälle?"
"no laita ihmeessä!!"

mun mies ja sen kaveri katso hivenen pitkään päitään pudistellen ja repeili vaan
on nyt NIIIIN hyvä fiilis
=)
tänään mun ystävä tuli katsoo meidän raksaa ja oltiin ihan liekeissä selkeistä huoneista;
"täs olis tää vessa ja tähän tulis pönttö, ole hyvä ja istu kokeilemaan!!"
"ok,mä koitan, ai kun tuntuu mukavalta, ihana vessa teillä!!"
"tässä on tää keittiö, tässä mun jääkaappi ja tässä tätä tasotilaa ja tässä tää kahvinkeitin, jos mä laitan kahvin tippuun, niin laita sä pullataikina nouseen siinä MUN TASOLLA!!"
"tervetuloa meidän makkariin josta pääsemme vessan kautta pesuhuoneeseen ja saunaan, laitanko saunan päälle?"
"no laita ihmeessä!!"
mun mies ja sen kaveri katso hivenen pitkään päitään pudistellen ja repeili vaan
on nyt NIIIIN hyvä fiilis
=)