Perätilavauva ja sektio, mutta entä jo kääntyykin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli, jos vauva on perätilassa ja sektioaika on varattu, niin tarkistetaanko ultralla vielä ennen sektion aloittamista se tarjonta? Ja jos vauva onkin itsestään kääntynyt raivotarjontaan, niin perutaanko sektio?

No miulla ainakin jo nyt rv 33 tuntuu selvästi kun möykky masussa kääntyilee, joten enpä usko että kovin huomaamatta tuossa vaiheessa enää kääntyis? Ja varmasti asia tarkistetaan vielä ennen sektiota ja mahdollisuuksien rajoissa alatiesynnytykseen päädytään kun turhia sektioitahan pyritään välttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
No miulla ainakin jo nyt rv 33 tuntuu selvästi kun möykky masussa kääntyilee, joten enpä usko että kovin huomaamatta tuossa vaiheessa enää kääntyis? Ja varmasti asia tarkistetaan vielä ennen sektiota ja mahdollisuuksien rajoissa alatiesynnytykseen päädytään kun turhia sektioitahan pyritään välttämään.

minulla kääntyí viikolla 34 oikeinpäin - enkä edes huomannut sitä. eikä ole tavatonta, että kääntyisi myöhemminkin. etenkin uudelleensynnyttäjillä vauvat voi möyriä viimeisille viikoille asti eripäin.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
minulla kääntyí viikolla 34 oikeinpäin - enkä edes huomannut sitä. eikä ole tavatonta, että kääntyisi myöhemminkin. etenkin uudelleensynnyttäjillä vauvat voi möyriä viimeisille viikoille asti eripäin.

No mie toista odottelen, edellisestä synnytyksestä nyt 11 kk suunnilleen.. En sit tiiä onko jotenkin "herkempänä" paikat, mutta just parasta aikaakin meillä käännetään kylkeä...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:

Ei ole tavatonta :) Kerran lähtiessä leikkuriin tarkistettiin ultralla, 100% varma perätila, kun leikattiin yllätys yllätys oikein päin! Ja tää on totta!

Mulla vaavi kääntyi vkolla 36+ kun mieheni leikillään tönäsi vatsaa(ei siis edes kovaa) ja leikitteli, että käänny nyt vaavi ja plums...auts..ympäri meni :)

Kyllä ne varmistaa uällä, että on perätilatarjonta.

Meillä poika oli kääntynyt just ennen sektioaikaa, mikä oli sovittu rv 39+1. Kaksi päivää ennen sektiota oli vielä poikittain, mutta sairaalaan mennessä huomattiin, että oli kääntynyt. En ollut itse edes huomannut. Leikattiin silti, muista syistä.

Yhteistyössä