Peräpukamista! Paheneeko teillä nuo ummetuksen yhteydessä vai mikä pahentaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse kun olen huomannut ihan toisin päin: kun maha normaali tai aavistuksen kovalla, peräpukamat eivät vaivaa.
Mutta annas olla, kun maha menee sekaisin ja löysälle, tulee heti kipuja ja peräpukamat luiskahtelee ulos (yöks).
Jos maha vaikka vähän kovemmallakin, pukamat pysyy siellä missä pitääkin, mutta yksikin löysempi, niin johan roikkuu.

Ja sen verran vielä, että te, joilla pukamat on luiskahdellut ulos, ovatko palautuneet ajan kanssa niin, etteivät tule ulos vai onko tarvittu lääkärin puukkoa apuun?

Itselläni tuntuu, ettei viimeisimmän ripuloinnin jälkeen pukamat enää pysykään sisällä, vaan tulevat liki joka vessassa käynnin yhteydessä ulos, tai yksi pukama siis.

[QUOTE="aloittaja";27963498]Ja sen verran vielä, että te, joilla pukamat on luiskahdellut ulos, ovatko palautuneet ajan kanssa niin, etteivät tule ulos vai onko tarvittu lääkärin puukkoa apuun?

Itselläni tuntuu, ettei viimeisimmän ripuloinnin jälkeen pukamat enää pysykään sisällä, vaan tulevat liki joka vessassa käynnin yhteydessä ulos, tai yksi pukama siis.[/QUOTE]

Mulla niin pahat pukamat, että pyllyreikä ei enää edes näytä pyllyreiältä. Pukamaklöntit roikkuu ja repsottaa pysyvästi tossa "pinnalla". Voiko olla ällömpää =(

Yhteistyössä