peräsuolen tähystys

• Viestiketjun aloittaja nainen22
  • Ensimmäinen viesti
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mulla ainakaan tehnyt kipeää. Sain rauhoittavan tabletin ennen toimenpidettä. Inhottavaahan se on.
Niin ja se tyhjennys on aika inhottavaa, kun se mömmö maistuu pahalle. Ja paksusuolentähystys siis kyseessä.

hmm
se tyhjennysaineen juonti oli musta ihan hirveää. karseen makusta litkua, ja päästin sit itseni vielä semmoseen kuntoon,etten meinannut tolpillani pysyä.. tai en siis pysynytkään, vaan jouduin konttailemaan pitkin lattioita, kun olin niin heikossa hapessa.

itse tähystys pahimmillaan tuntui kovilta menkkakivuilta, mutta tämäkin johtui siitä, että suolen mutkia oiottiin tähystimen avulla. muuten ei tuntunut kivuliaalta, joskin epämukavalta.

voi ei...
Yäääh. Täytynee mennä peräsuolen (huom. ei paksu-) tähystykseen, kun tuli verta vessakäynnin yhteydessä. :(

Ei kai siinä muuta voi kuin käydä alapesulla siellä terveysasemalla ennen tähystystä ja toivoa että se olis nopeasti ohi (ja ettei mitään vakavaa löytyisi).

vierailija
Joudun menemään tähystykseen, viimeksi sellainen on tehty jotain 30 vuotta sitten ja se oli aika inhottavaa. Nyt kuulemma saa suonensisäisesti rauhoittavaa ainetta mutta ei saa ajaa sairaalasta kotiin, kyselen Kelataksin mahdollisuutta.

En nyt osaa sanoa onko se kumman suolen täystys, ehkä molempien koska ulostenäytteessä oli hieman verta. Paljain silmin sitä ei näe.

En ole kokenut mitään ongelmia, suoli toimii säännöllisesti päivittäin. Joka aamu ainakin, joskus jopa kolme kertaa, mutta syönkin joka päivä hedelmiä.

Yhteistyössä