Peräaukossa patti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti

Vieras
Mikä voi olla. Huomasin ihan tossa peräaukolla, sisäpuolella(ponnistaessa näkyy) pienen patin joka on väriltään sininen ja tuntuu suht kovalle.

Onko kellään tietoa?

eiks pukama nimenomaa ole suonen näkönen, sehän on siis käytännössä suonikohju, mut siellä aukolla. Mulla myös, mut osittain ulkopuolella. Vuotaa vertakin joskus.

Nyt uskaltauduin koskemaan siihen. On ehkä vähän arka kun painaa, on sellanen ulkosen iho lörpäkkeen reunassa ja siis enemmän peräaukon sisäpuolella. Tuntuu pieneltä kiveltä ja ihan sininen:O Voiko olla kasvain??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt uskaltauduin koskemaan siihen. On ehkä vähän arka kun painaa, on sellanen ulkosen iho lörpäkkeen reunassa ja siis enemmän peräaukon sisäpuolella. Tuntuu pieneltä kiveltä ja ihan sininen:O Voiko olla kasvain??

No mene lääkäriin, se kertoo mikä se on. Oon kyllä sata varma että pukama. Mulla vähän samaa vaivaa, mutten ole saanut lääkäriin mennyksi. Kipeä on kun kakkosella käy jos mahakin vähänkään kovana. Sit tulee verta mukana.

Se häviää itsekseen... mutta on kipeä. Ei sille voi tehdä muuta, kuin puhkaista, eikä sitä tehdä päivystyksessä.

Eli perianaalinen hematooma olisi valistunut veikkaukseni.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Se häviää itsekseen... mutta on kipeä. Ei sille voi tehdä muuta, kuin puhkaista, eikä sitä tehdä päivystyksessä.

Eli perianaalinen hematooma olisi valistunut veikkaukseni.

Mutta toi on kipeä vaan koskiessa. Eikä ole sellanen pyöreä kuten noi mitä kuvia löysin..

minulla on peräaukon lähellä todella iso patti joka on ihan kova ja punainen.en voi koskee siihen koska se on niin kipee ja siihen ei auta särkylääkkeet.En voi istua enkä nukkua yhtään yöllä.Mikä se on ja onko se vakavaa?

Yhteistyössä