vieras
En ole väittänyt ettei mullakin kakka haise kun käyn kakalla ja etten olisi ihan tavis myös minäkin Mutta peppuseksissä ei ole kakanhajua ollut se on ihan 100% fakta. Seksin jälkeen kun homma on hoidettu, ei ole väliä, paskaa ei ainakaan hajuksi asti pöllähdä eikä näöllisesti ole mitään kikkareita vielä ilmennyt. Hygienia hoidetaan, peseytymällä kyllä hetimmiten.Alkuperäinen kirjoittaja rane:Onneksi olkoon! Teillä on jumalten kultainen emaloitu mon rectum tai sitten erinomaisen yhtenäisenä purkautuva uloste.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää kakkakäsitys on usein teillä jotka ette ole edes kokeilleet. Sä voit huviksesi kokeilla työntää nyt vaikka sormen sinne pyllyyn ja liikutella, haiseeko kakka? Ei varmasti haise. Seksi on sitten suoritettu kun se elin vedetään ulos, ja meillä ainakin mennäään pesulle. Kakkaa ei jää mihinkään kun peräsuoli on normitilassa, eli ei ole paskahätää. Paskahädän aikana en suosittele, silloin siellä voi olla jotain mukaan jäävää.
Meillä taviksilla sen sijaan kakka haisee ja sitä jää peräsuolen seinämiin. Tämän havaitsee jopa minun vaatimattomalla ulokkeella. Tai ehkä minulla on vain käynyt ns. paska mäihä anaalijuhliin suostuneiden kumppanieni kanssa.
Minulla on usein ollut sormi omassa ja monen muunkin takapuolessa ja joka kerta sieltä tulee mukana haju ellei myös hieman yllätystä, joka ei nyt varsinaisesti yllätys ole. Pyllyhän on kakan koti. Sormien pyyhkiminen valkoisiin lakanoihin on noloa viimeistään aamulla. Varsinkin jos sormi oli omassa takapuolessa.
Ehkä minun tulee huolehtia rouvan riittävästä kuitujen saannista pari päivää ennen aktia.
Muiden osaltahan en voi väittää muuta kun en ole teidän anuksiinne tutustunut, ihan omaani vain. Kakan koti on muuten paksusuoli, peräsuoli on sitten kakan koti silloin kun on kakkahätä. Kakka painuu sinne suuntaan kun ulostuttaa ja sen tuntee jokainen milloin kakattaa, normaalistihan se uloste lepää siellä paksussasuolessa, ei peräsuolessa. Ja peppuseksin aikana ei paksuunsuoleen tähdätä.