peppuseksiin valmistautuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias:)

Vieras
Suunniteltiin poikaystäväni kanssa kokeilevamme peppuseksiä jossain välissä kun on sellainen fiilis. Hänellä on kohtapuoleen synttäritkin, ja mikäpä ettei vähän erilaisempi seksi toimisi myös synttäri-iltana! :) Olemme aika kokeilunhaluisia seksin suhteen ja siitä tämä kiinnostus, mulla ei ole koskaan ollut sormea kummempaa pepussa itselläni ja haluan kokeilla...

Kertokaas ihan (asiallisia) käytännön vinkkejä miten peppuseksin saa onnistumaan parhaiten! Tiedän, että rentous on kaiken a ja o, mutta ihan siitä lähtien, mitä kannattaa syödä ennen peppuseksiä, miten peseytyä, missä asennossa nautinnollisinta jne... Jos mulla on ollut sormi pepussa niin mitään sotkua ei ole kyllä yleensäkään syntynyt, mutta en tietenkään haluis mitään ikäviä yllätyksiä sitte itse homman aikana.. :D Joten jos on vinkkejä miten välttää sotkut niin vastaanotetaan!

Ja joo, voihan se olla ettei homma edes heti onnistu, onneksi meillä ei ole kiire<3

Kiva, kun ajattelet että haluat kokeilla. Kunnollinen suolihuutelu, takaa että paikat on puhtaat. Käyttäkää kondomia ja liukkaris, hitaasti kun aloittelee, ja kuuntelee tuntemuksia...niin kyllä onnnistuu

Yhteistyössä