peppuseksi raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä emättimen puolella tuli himppu vuotoa ja arkuutta viikon 30 jälkeen. Joten sitten touhut menikin loppuajan "peppuiluksi". :ashamed:
Hormoonit hyrräsi raskauden lopussa kovaa, joten sitä harrastettiin tiuhaa tahtia.. :whistle: Onnistuin oppimaan saamaan sieltäkin orkkuja. se taito jäikin edelleen synnytyksen jälkeenkin. =)

meillä ainakin harrastettiin... aika useinkin loppuraskauden aikana. jostain syystä alkoi silloin tekemään tosi paljon peppuseksiä mieli. ja sitä myös sain. nyt poika 1.2v. peppuseksiä on taas alkanut tekemään mieli. mutta en kehtaa sitä pyytää mieheltäni.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 08:17 Ei saisi kirjoitti:
Sain juuri neuvolasta sellaisen seksi oppaan joka oli tarkoitettu isälle. Siinä anaaliyhdyntä raskaudenaikana kiellettiin.

Kummahan tuo on, kun kaikki lääkärit sanoo toista. :P

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 08:28 Mtg kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 08:17 Ei saisi kirjoitti:
Sain juuri neuvolasta sellaisen seksi oppaan joka oli tarkoitettu isälle. Siinä anaaliyhdyntä raskaudenaikana kiellettiin.

Kummahan tuo on, kun kaikki lääkärit sanoo toista. :P

No on kyllä tosi kumma juttu!

Kyllä ovat lääkärit (ainakin kaikki mitä mä oon kuullut), että raskausaikana saa seksiä harrastaa kuten ennenkin, myös peppuseksiä. Ja mitähän haittaa siitä mahtais ollakaan... ?

Tietty oppaita on tehty monta monesta aiheesta ja ristiriitasta tietoa löytyy muustakin asiasta...

Anaaliyhdyntä raskauden aikana on kielletty lisääntyneen infektioriskin vuoksi. Tulehdus jo sinällään ja antibiottien käyttö raskauden aikana vaarantavat aina sikön.

Meillä äitiyspoliklinikalla on käytäntö se että, asiakkaan asiaa kysyttäessä vastaamme kaikki, myös lääkärit sen olevan kielletty. Viime kädessähän se on jokainen äiti itse joka sen päätöksen tekee.

no niin mä muistasin et ei muuta vaarallista kuin juuri sen hygienian kanssa olla normaaliakin tarkempi ettei pepun vieraat bakteerit pääse väärään paikkaan eli sinne ykkösen puolelle..
eihän sitä normaalistikkaan saisi kovin sekoitella ykköstä ja kakkosta lennosta..
kortsuhan siinä on hyvä suoja

En edes osannut kuvitellakaan, että peppuseksi olisi odotusaikan jotenkin kielletty. Kyllä on "pupuiltu" sinne peppuunkin kaikkien kolmen raskauden aikana :whistle:
Etenkin tätä nuorinta odottaessani seksihalut oli tosi kovat, ja peppuseksiäkin sitten taisi tulla harrastettua ykkösen ohella päivittäin. B)

Toinen raskaus menossa ja peppuseksi maistuu. Täytyy tietysti olla varovainen tulehdusten suhteen. Tekee mieli jotenkin ihan mahdottomasti. Yksin ollesakin sauvailen pepun puolella aikas usein. RV 37