Peppukakku (sis.kuvan)

Siis toi Louis Vuitton kakku oli niiiiiiin magee ettei paremmasta väliä!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: Miten ihmeessä olet onnistunut??Noi kaikki kantohihnan yksityiskohdat ja täsmälleen oikean värinenkin :eek: :eek: Ihan käsittämätöntä.Mä poltan keitinvedenkin pohjaan :snotty:
 
Ei mulla tästäkään kakusta mitään ihmeempiä ohjeita ole, kun itsekin teen kakut vaan omasta päästä ;) . Vinkkejä nappailen sieltä täältä ja suunnittelu jää aika vähäselle mun kärsivällisyydellä. Leivoin tähän kaksi 4 munan kakkupohjaa joista toisen paistoin sydämenmallisessa vuuassa. Sitä sydämen mallista käytin tuossa pakaroiden kohdalla ja lisäilin siihen pyöreyttä, samoin jalantyngät ja selkää pikkasen, eli leikkelin kakkupohjasta sopivia palasia ja täyttelin ihan normaalikakun tapaan. Marsipaanin alla on vielä sokerikreemiä. Huomasin että joku oli kakun tehnyt niin että oli kulhoihin koonnut nuo pakarat, ja laittanu ne levypohjan päälle ja siitä muokannut oikean malliseksi.
Onhan tuohon varmaan ihan oma vuokakin olemassa kun kerran peniskakkuvuokakin löytyy.
 
matkailija
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Ei mulla tästäkään kakusta mitään ihmeempiä ohjeita ole, kun itsekin teen kakut vaan omasta päästä ;) . Vinkkejä nappailen sieltä täältä ja suunnittelu jää aika vähäselle mun kärsivällisyydellä. Leivoin tähän kaksi 4 munan kakkupohjaa joista toisen paistoin sydämenmallisessa vuuassa. Sitä sydämen mallista käytin tuossa pakaroiden kohdalla ja lisäilin siihen pyöreyttä, samoin jalantyngät ja selkää pikkasen, eli leikkelin kakkupohjasta sopivia palasia ja täyttelin ihan normaalikakun tapaan. Marsipaanin alla on vielä sokerikreemiä. Huomasin että joku oli kakun tehnyt niin että oli kulhoihin koonnut nuo pakarat, ja laittanu ne levypohjan päälle ja siitä muokannut oikean malliseksi.
Onhan tuohon varmaan ihan oma vuokakin olemassa kun kerran peniskakkuvuokakin löytyy.
Kävin katsomassa siun blogia, oli pakko tulla sanomaan että sulla on kyllä aivan mahtavia kakkuja :) !
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja apuja kaipaa:
miten liivate lehtiä käytetään :eek: laitetaann kylmään veteen mut otetaanko ne sieltä pois vai sulaako ne jonkunlaiseks mömmöks sitten :whistle:
siinäliivatelehti pakkauksessa on ohjetta, mutta liivatelehtiä liotetaan ensin viitisen minuuttia kylmässä vedessä että ne pehmenee sitten ne laitetaan kuumaan nestetilkkaan esim, vettä tai mehua johon ne liukenee sen jälkeen ne sekoitetaan siihen massaan joka halutaan hyydyttää

 
Kiltti äiti
Ihan järkyttävän hieno kakku. Aukasin tämän ketjun ja ihan säikähdin kun oli niin aidon näköinen. Miten tuota uskaltaa leikata, tuntuu että veri tirskuu ja suolet lentelevät, auts.
 
siis häh
Mitenkäs mä olen tälläisen luomuksen missannu kokonaan, seuraan kakkublogeja ja käyn tälläkin, mutta en ole tätä aikasemmin nähnykkään, no parempi myöhään kun ei millonkaan.
 

Yhteistyössä