Peppi85sen vatsalihastreeni-idea :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatsaheltta pois..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vatsaheltta pois..

Vieras
r u u s a !!

heitäppäs vinkki miten toimii jos sulla oli tehokas ?
olen yrittänyt kehittää toimivaa treenisysteemiä mutta kerro miten tää toimii...

KIITOS :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tupe:
Kaikilla koti-ihmisillä pistäisi olla kahvakuula. Meillä heiluttaa isi ja äiti.

Kahvakuulaa ei oo kotona, mut treeneissä tehtiin sillä vatsalihaksia.
Kotona sitten otin molempiin käsiin 4kg käsipainot kahvakuulan tilalle.

Eli selälleen makaamaan käsipainot/kahvakuula käteen ja pidä niitä pään yläpuolella irti maasta. Sitten jalat suorina nostat jalkoja 45asteen kulmaan ja takasin alas, mutta ei saa koskea maata.

Mahottoman tehokasta! Teen 3x 30sekunnin sarjoja.

(muoks, siis pidä jalat suorina koko ajan, toi kulma tarkottaa et 45asteen kulmaan muuhun kroppaan nähden)

Öh.

Ehkä aiemmin tekemistäni tässä on erona se, että teen sen joka toinen päivä, aiemmin vain silloin kun muistin. :D

Mulla se toimi, vatsa ei pömpötä enää. Ja selvästi tuntee, miten lihakset ovat kehittyneet. Siis esim juostessa tai muita puuhia tehdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Öh.

Ehkä aiemmin tekemistäni tässä on erona se, että teen sen joka toinen päivä, aiemmin vain silloin kun muistin. :D

Mulla se toimi, vatsa ei pömpötä enää. Ja selvästi tuntee, miten lihakset ovat kehittyneet. Siis esim juostessa tai muita puuhia tehdessä.

Minkälainen toi pepin treeni on?

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:
Siis pidetäänkö käsiä pään yläpuolella kädet suorana vai tossa naaman yläpuolella?

Pään yläpuolella sillein kädet vähän koukussa, ei naaman päällä.
Toki jos haba riittää, niin voi pitää suoranakin.

Pidetäänkö se 45 asteen asento sen 30s x 3 vai liikutellaanko jalkoja ylös alas?

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:
Siis pidetäänkö käsiä pään yläpuolella kädet suorana vai tossa naaman yläpuolella?

Pään yläpuolella sillein kädet vähän koukussa, ei naaman päällä.
Toki jos haba riittää, niin voi pitää suoranakin.

Pidetäänkö se 45 asteen asento sen 30s x 3 vai liikutellaanko jalkoja ylös alas?

Liikutellaan ylös alas, niin nopeeseen tahtiin kun pystyy.

Yhteistyössä