Gmail on surkea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten on mahdollista, että on kehitetty palvelu, jota ei voi edes käyttää`?!! En pääse puhelimella (android), enkä ipadilla, jos joku toinen on kirjautunut samalla laitteella aikaisemmin sisään. Läppärillä sentään pääsen gmailiin, mutta miten on mahdollista kehittää palveluita huonommiksi?

Kirjaudun ulos tilistä, toisella tilillä sisään. Kun avaan sähköpostin, on se taas siellä V***n toisessa s-postissa, joka ei ole mun. Ipad on vielä mun ja olen asetukset laittanut omilla tunnuksilla, mutta silti miehen tilissä koko ajan. Muut sähköpostit toimii, mutta ei gmail. En pääse puhelimella lukemaan s-postia!

Terveisin: Hormonihirviö, jolla hajoo pää

Joo, jopa minäkin olen tykännyt gmailista todella paljon. Ei mulla ole ollut kirjautumisongelmia, mutta microsoftin tilin kanssa muuten vaan on vituttanut kerran jos toisenkin. graah! :mad:

Ehdottomasti valovuoden edellä kaikista muista, nehän on juuttuneet -90 -luvulle. Ihmettelen suuresti kun monilla on noita dinoaikuisia onnettomia pikkulootia.

Ap ei vaan osaa. Pyydä apuja.
En ole ap. mutta kerropa, kuinka saisin koko sähköpostin näkymään kerralla nettiselaimessa viestiä lukiessa. Nykyään kun joutuu tietyt postit aina klikkaamaan viestin alalaidasta, että näytä koko viesti ja se aukeaa uuteen välilehteen selaimessa.
Toinen ongelma on taas se, että haluaisin tietyt postit jaoteltua gmailin omaan erilliseen luokkaan (tulevat siis yhdestä ja samasta paikasta). Tai edes pysymään yhdessä luokassa, nykyään osa menee ensisijaiseen ja osa ilmoituksiin, eikä noissa ole mitään järkevää logiikkaa, minkä perusteella jakautuvat. Olin niin tyytyväinen, kun osastot tulivat, mutta ne osoittautuivat pettymykseksi, kun en saanutkaan ohjattua itse posteja oman lajitteluni mukaan - tai sitten en osannut.
Kolmas ongelma on, että kun jonkin viestin luettua palaa takaisin postilaatikkoon, niin ainoastaan ensisijaisessa näkyy, että viestejä on lukematta, muiden osastojen tabeista katoaa ne lukemattomat viestit ja väliin unohtuu käydä lukemassa niihin tulleet viestit, kun ei niitä siinä ensisilmäyksellä olekaan enää näkymässä.
Neljäntenä ongelmana on se, että roskapostit on piilossa, joutuu oikeasta laidasta käydä erikseen vilkaisemassa, onko siellä jotain. Muissa sähköposteissa näkyy ilman erillisiä klikkauksia näkemään, että roskapostia on niin ja niin monta. Joskus se roskapostiksi määritelty voikin olla joku haluttu posti.
Eli ei se miltään täydelliseltä vaikuta.

Teinit valittelee tabletilla, ettei joitain pelejä pelaillessa saa valittua, kenen googletilllä sitä pelataan.

Hyvin toimii. Asetukset on sitä varten että voi muokata. Mulka näkyy roskapostissa montako lukematonta. Ja nuo sähköpostien luokat saa pois käytöstä kun painaa asetukset>oma sähköpostiosoite> postilaatikon luokat. Tutustukaa asetuksiin niin sieltä löytyy. T. Nainen

Hyvin toimii. Asetukset on sitä varten että voi muokata. Mulka näkyy roskapostissa montako lukematonta. Ja nuo sähköpostien luokat saa pois käytöstä kun painaa asetukset>oma sähköpostiosoite> postilaatikon luokat. Tutustukaa asetuksiin niin sieltä löytyy. T. Nainen
Kyllä ne lukemattomat näkyy lukumääränä siellä roskapostin kohdalla, mutta se itse roskaposti kohta on aina piilossa, sen saa esiin vain vasemman laidan laajenna kohdalla näkyviin. Kaipaan asetusta, millä sen roskaposti (ja mahdollisen lukeman perässä) pysymään koko ajan näkyvissä postilaatikko yms. tekstien alapuolella ilman, että sitä joutuu erikseen käydä katsomassa.

Tiedän, että ne luokat saa pois näkyvistä ja voi valita mitä niistä käyttää. Se, mitä kaipaan, on oma luokka, mihin saisin kaikki tietyn tahon postit tulemaan tai edes pysymään yhden luokan alla. Kun luokat tulivat, olin innoissani, että "Jee, voin valita mihin mitkäkin postit lajittuu automaattisesti oman valintani mukaan", mutta pettymys oli suuri, kun osoittautui, että google lajittelee ne oman halunsa mukaan miten sattuu. Ei muuten ole tuo yksi mainittu ainoa taho, jonka posteja google heittelee milloin mihinkin.

Niinpä minulla on yhä monta eri sähköpostia eri tarkoituksiin :geek:

Yhteistyössä