Pakko kertoa, että mä oon aina sanonut kaikille, että jos saan tytön, hänen nimekseen tulee Peppilotta - ihan vaan siksi, että kun hän tekee typeryyksiä, tuo nimi on mahtava kihistä etuhampaiden ja kireiden huulien välistä: se on yhtä helpottava kuin kirosanan sanoisi. Kokeilepa vaikka!
BTW: Mä sainkin sen tytön, mutta nimeksi tuli kuitenkin jokin ihan muu - vaikka Peppilotta tuon kaiken muun lisäksi onkin myös todella kaunis nimi.
hih... kiva kuulla!! se on tosiaan ihan hauska nimi "huutaa" samoin kuin eemeliiiiiiiii... =) Mä harvoin pääsen kihisemään hampaitten välistä, kun tuo meitin ppei ei oikeen oo pitkätossun esimerkistä mallia ottanu vaan on joskus jopa vähän liiankin kiltti tapaus!! (koputtaa puuta )
Mä sit taas oli päättäny et mun tytöstä tulee Ada, mutta kun neiti syntyi päässään iso oranssi pehko, niin se oli heti Peppi ja siihen sitten vielä tuli jostain tuo lotta!! =)
Tuli muuten mieleen, etten kokeillu tonne nimipalveluun peppilottaa tolleen yhteen... täytyykin koittaa heti...