L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:![]()
Se on kyllä ihan huippu klippi Youtubessa
![]()
Hyvä kysymys!!!!! Mutta SINÄ et ole sinkkuAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Onkohan se sinkku? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hyvä kysymys!!!!! Mutta SINÄ et ole sinkkuAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Onkohan se sinkku? :heart:![]()
Ja kilin kellit. Pensseli-setä on ihan liian vanhakin sulle. Mulle se sopisi :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Järjestelykysymys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja kilin kellit. Pensseli-setä on ihan liian vanhakin sulle. Mulle se sopisi :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Järjestelykysymys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lo:Älkää riidelkö. Kyllä sieltä löytyy teille molemmille omat mihmedit.
Mutta jos se laulussa kerrottu Meisseli-setä on ton Pensseli-sedän veli, niin mulle käy kyllä Meisseli-setäkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On vain yksi aito ja alkuperäinen Pensseli-setä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:http://www.youtube.com/watch?v=RHMuWcJnyUo
Mursuvaara. Kattokaa ny miten söpö:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mutta jos se laulussa kerrottu Meisseli-setä on ton Pensseli-sedän veli, niin mulle käy kyllä Meisseli-setäkin :xmas:
Ehdottomasti pidetään!!!! *menee varaamaan matkaa Syyriaan*Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ehkä ne on identtiset kaksoset.
Pidetääks tuplahäät?