Pensseli-sedän lähtö viivästyy: taitaa kohta anoa turvapaikkaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja B
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

B

Vieras
Pensseli-setä jää Suomeen vielä osaksi ensi viikkoa
06.11.2009 06:19, päivitetty 06.11. 20:57

Suomessa vieraileva Pensseli-setä eli syyrialainen muusikko Ebdo Mihemed jää Helsingin Sanomien verkkosivujen mukaan Suomeen osaksi ensi viikkoa.

Mihemedin ja hänen taustamuusikkojensa lentoja on siirretty.

- He eivät itsekään tiedä, milloin lentävät takaisin, kertoo Pensseli-sedän Suomeen tuoneen Filmiteollisuuden tuottaja Osku Pajamäki.

Pensseli-setä ja hänen seurueensa piipahtaa huomenna Helsingin kaupunginteatterissa katsomassa Maija Poppanen -musikaalin ja käyvät sitten Keski-Suomessa katsomassa lapsuudenystävää.

- He ovat hyviä muusikoita ja olisi upeaa jos heille saataisiin pieni keikkakiertue. Olisi tylsää jos kukaan ei järjestä keikkaa, Pajamäki toteaa HS.fi:lle.

Pensseli-setänä Suomessa tunnettu syyrialaislaulaja ei ole moksiskaan esityksensä ronskista "suomennoksesta".

Kotimaassaan erittäin suosittu Mihemed tuli alun perin tunnetuksi You Tubessa pyörineestä videostaan, joka oli tekstitetty suomeksi. Käännöksestä Niilin hanhet -kappaleessa ei ole kyse, vaan siitä, miltä laulu tekstittäjän mielestä kuulostaa.

- Se, mitä kurdinkielessä sanotaan, kuulostaa tietenkin erilaiselta kuin suomeksi, joten ei ole aihetta huolestua. Kurdiksi osa laulusta tarkoittaa "relax", otetaan rennosti, Mihemed kertoi torstaina IS:lle.

Aiemmin mies on nähnyt Eurooppaa Saksan ja Hollannin verran. Edes sankka lumipyry ei ollut miehelle ensimmäinen laatuaan.

- Toki meilläkin on lunta, mutta vain kerran viidessä-kuudessa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Se odottaa, että mä saan avioeron, ja sitten me mennään naimisiin :heart: , ja Keittis avioituu sen veljen kaa.
IHANAA!!!!!! En malta odottaa, että pääsen Meisseli-sedän kainaloon :heart: :heart:

Joko olet alkanut hääpukua katsella?

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Paljastan aukon yleissivistyksessä.
Missä sijaitsee Syyria?

Siinä mun (tämänhetkisen) anoppilan lähellä :D....eli Turkin, Israelin, Jordanian yms nurkilla Välimeren ITÄnurkassa (miks mä kirjoitin ekana että länsi?!? :D ).

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Se odottaa, että mä saan avioeron, ja sitten me mennään naimisiin :heart: , ja Keittis avioituu sen veljen kaa.
IHANAA!!!!!! En malta odottaa, että pääsen Meisseli-sedän kainaloon :heart: :heart:

Oonhan mä. Tällaista...
hello_kitty_wedding_gown.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Oonhan mä. Tällaista...
hello_kitty_wedding_gown.jpg

joo ja keittikselle sama vaaleensinisenä. sitten pidätte oikeen tuplahäät ja meisseli ja pensseli hoitaa musiikkipuolen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Paljastan aukon yleissivistyksessä.
Missä sijaitsee Syyria?

Siinä mun (tämänhetkisen) anoppilan lähellä :D....eli Turkin, Israelin, Jordanian yms nurkilla Välimeren ITÄnurkassa (miks mä kirjoitin ekana että länsi?!? :D ).

Kiits!
Nyt kurkkasin Google Earthista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja fiere margriet:
joo ja keittikselle sama vaaleensinisenä. sitten pidätte oikeen tuplahäät ja meisseli ja pensseli hoitaa musiikkipuolen.

Just noin me ollaan suunniteltukin!

Morsiusneidoille jotain ihanaa mintunvihreetä, vaaleenkeltaista, hennon liilaa, ehkäpä persikkaa...tähän tyyliin:

dresses_490x340.jpg

Yhteistyössä