meillä 5 lasta ja omakotitalo lainoineen,mies töissä kausiluonteisesti ja ite oon kh tuella..tulot hävyttömän pienet mutta niin on menotkin..ei o autoa eikä harrastuksia tms..vaatteet myyn huudossa samoinpyrin ostamaan tai alesta ,ostan parasta ja se kestää seuraavillekkin..nyt hoidan siis 5ttä lasta kotona ja illat ja vkon loput teen nk paskahommia rekryfirman kautta niin paljon kuin tarjotaan..se on tietysti pois lasten kanssa olosta mutta raha stressi alkaa helpottamaan ja miehellekkin tekee pirun hyvää olla illat lasten kanssa ja huomata mistä on kysysmys
teen itse myös leiv'ät,pullat ym ruuan alusta loppuun,kiisselit ym hyvät jälkkäritkaiken ruuan poyrin hakemaan tarjouksesta.enkä koe että tässä nyt luovttaisiin jostain-tod näk tässä maailamssa jokaisen pitäisi katsoa kulutustottumuksiaan..**???????????
kestareita käytän osaksi ja osaksi kerttiksiä..meillä 500e ruokaan ym kuussa ja sillä on pärjättävä-ja on pärjätty!
teen itse myös leiv'ät,pullat ym ruuan alusta loppuun,kiisselit ym hyvät jälkkäritkaiken ruuan poyrin hakemaan tarjouksesta.enkä koe että tässä nyt luovttaisiin jostain-tod näk tässä maailamssa jokaisen pitäisi katsoa kulutustottumuksiaan..**???????????
kestareita käytän osaksi ja osaksi kerttiksiä..meillä 500e ruokaan ym kuussa ja sillä on pärjättävä-ja on pärjätty!