penis suoristusraudan välissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rusina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinä se yrität nyt väkisin vääntää minun sanojani niinkuin itse ne koet, et niinkuin olen jo sanonut. Kyse on mielikuvista ja mitä ne herättää ihmisen mielessä. Otsikointi oli sensaatiohakuinen, koska itse juttu ei ollut oikeasti mistään kotoisin.

Toki toki, minähän se tässä vain väärin ymmärsin, ja sinä olit (kuten aina) oikeassa. Me muut emme vain osaa lukea kommenttejasi oikein.

:D

Sinä se yrität nyt väkisin vääntää minun sanojani niinkuin itse ne koet, et niinkuin olen jo sanonut. Kyse on mielikuvista ja mitä ne herättää ihmisen mielessä. Otsikointi oli sensaatiohakuinen, koska itse juttu ei ollut oikeasti mistään kotoisin.

Voi luoja miten vaikea on joillekin ihmisille myöntää edes pienet mokansa.. :D
Sä olet varmasti melko sietämätön kanssaihmisenä ihan oikeassa elämässä.
Mutta joo, asia minun osaltani käsitelty.

Itse en olisi kyllä kenenkään vehkeisiin kuumalla raudalla mennyt edes käskystä koskemaan, niin pirusti se sattuu kun oma sormi kärvähtänyt.
Auts, sattuu jo ajatuskin sen penikseen laittamisesta.
Ja mikä hajukin siitä kärvähtämisestä on tullut, yöks...

[QUOTE="vieras";26209897]Toki toki, minähän se tässä vain väärin ymmärsin, ja sinä olit (kuten aina) oikeassa. Me muut emme vain osaa lukea kommenttejasi oikein.

:D[/QUOTE]

Olin oikeassa siinä mitä tarkoitin sanoillani? Olisi aika hauskaa jos olisinkin väärässä sen suhteen mitä tarkoitin, käykö sinulle usein niin että sanot yhtä ja joku muu kertoo sinulle mitä tarkoitit? Tuollaisten pönttöjen takia joka ikinen kommentti pitää olla rautalankaa täynnä ja käsitellä jokainen typerä aspekti asiasta ettei kukaan juokse kylkeen kiljumaan jotain turhaa sontaa. Ja sitten ulistaan kun kirjoitan pitkiä viestejä :D Voi jeesus.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26209694:
no sitä saa mitä tilaa. näinhän se menee

Väärin. Suomessa nainen olisi todennäköisesti tuomittu. Eihän uhrin oma pyyntö pahoinpitelystä tai henkirikoksesta mitenkään lievennä tekoa. Esim.:

- Lyö minua kirveellä
- Työnnä minut kalliolta alas

Olin oikeassa siinä mitä tarkoitin sanoillani? Olisi aika hauskaa jos olisinkin väärässä sen suhteen mitä tarkoitin, käykö sinulle usein niin että sanot yhtä ja joku muu kertoo sinulle mitä tarkoitit? Tuollaisten pönttöjen takia joka ikinen kommentti pitää olla rautalankaa täynnä ja käsitellä jokainen typerä aspekti asiasta ettei kukaan juokse kylkeen kiljumaan jotain turhaa sontaa. Ja sitten ulistaan kun kirjoitan pitkiä viestejä :D Voi jeesus.

Höpö höpö. Mokasit ja nyt yrität kääntää sen päälaelleen uskomattoman liirumlaarumin voimin.

[QUOTE="vieras";26209921]Höpö höpö. Mokasit ja nyt yrität kääntää sen päälaelleen uskomattoman liirumlaarumin voimin.[/QUOTE]

Olisipa ollutkin kauhea moka, ihan siis HIRVEE. Älä jaksa :D

Ohhoh, enpä arvannut, että vedät herneet näin pahasti nenääsi kommentistani. :D

Myönnä nyt itsekin, että olihan se vähän huvittavaa, että tulit heti tehneeksi tästä sukupuolikysymyksen, vaikka kyse oli ihan toisella tavalla menneestä tarinasta.

[QUOTE="vieras";26209937]Ohhoh, enpä arvannut, että vedät herneet näin pahasti nenääsi kommentistani. :D

Myönnä nyt itsekin, että olihan se vähän huvittavaa, että tulit heti tehneeksi tästä sukupuolikysymyksen, vaikka kyse oli ihan toisella tavalla menneestä tarinasta.[/QUOTE]

Lueppa huviksesi jorman kommentti, täällä kun pitää kaikesta tehdä täysin valmiiksi pureskeltua ettei vaan jouduta ajattelemaan itse.

[QUOTE="vieras";26209948]Ai et myönnä? No, ei ollut yllätys tästä jankkaamisen määrästä päätellen. :D[/QUOTE]
Niin sinähän et ollenkaan jatka mitään saman jankkausta?

Yhteistyössä