Penis kipeytyy seksissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Mulla on synnytyksestä puoli vuotta. Nykyään lähes joka seksikerran jälkeen (ollut aika harvassa) miehen peniksen "pää" punoittaa ja kipeytyy. Kerran siihen tuli jotenkin haavakin. Mä en tajua mistä toi johtuu. Ei kai mulla mistään tikeistä oo voinut jäädä mitään, mikä aiheuttaa haavoja? Tai voiko tollanen johtua jostain tulehduksesta?

Sukupuolitaudista ei voi olla kyse, enkä edes tiedä voisiko tuollanen jostain semmosestakaan johtua.

Ukkos on siinä harventuneen seksin lomassa vemputtanut vehkeensä vereslihalle. Osta rasvoja ja liukastepurkkeja, "unohda" niitä näkyville paikoille ja anna miehesi olla iltaisin rauhassa netissä.

Ukkos on siinä harventuneen seksin lomassa vemputtanut vehkeensä vereslihalle. Osta rasvoja ja liukastepurkkeja, "unohda" niitä näkyville paikoille ja anna miehesi olla iltaisin rauhassa netissä.

:D Joo, kyllä se on mies joka meillä on välillä pihdannut stressinsä takia. Liukuvoidetta on olemassa mut ei musta kyllä tunnu et sitä tarvitsisin. Kyllä me ihan osataan puhua näistä asioista, ei tarvitse "unohdella" mitään.

Yhteistyössä