Peniksen tärkein mitta on paksuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouraan mahtuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kouraan mahtuva

Vieras
Tutustukaa lääkärikirjoihin ja katsokaa vastinkappaleen rakennetta, niin huomaatte, mistä kohtaa tekee höpöä.
Ja ainahan voi sormilla avittaa.
Vai onko jossain ohjeissa ja määräyksissä oikea toimintatapa.

Oikeesti hei !

Relakkaa nyt !

ps. vaimoni näki eräs päivä tv:ssä ison tuppikullin, jonka jälkeen sitten yksi ilta kuiskasi korvaani, että
"sinulla on nätti muna" . Oli kivasti sanottu :)

Nätti se oikeesti onkin, vaikkei ole suuruudella pilattu .

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on...:
Niinkuin olen todennut, tärkeintä on kovuus ja yhteensopivuus! Eiks vaan...eihän pehmeellä ´pelillä´mitään tee...?

Pehmeä "peli" vaatii sitten luovuutta ;)

Kas kun nuorena on yksi jäykkä ja neljä notkeeta ja vanhana yksi notkea ja neljä jäykkää :)

Totta kirjoitat "Xy1", tuskinpa varmaankaan haittaa....
Minulla sattuu olemaan ystäväpariskunta jossa miehellä on tosi-iso lerssi, miten nyt kuvailisi, oikea heijarinuija. En tosin ole sitä aktiivitilassa tai kovana nähnyt mutta tuskin se siitä ainakaan krymppaa. Pienessä hiivahiprakassa kerran puheet oli kääntyny tuonne erotiikan puolelle niin tämä rouva teki pieniä tunnustuksia. Taivaallinen tunne alkaa kun patukkaa laitetaan sisään, aivan jumalainen tunne kun mies täyttää paikat, henkeä haukkoo, tuntuu että taju lähtee. Eka orkku tulee kuulemma nopeasti kun kalu soutaa ja vanuttaa jalkoväliä. Huokaili että sopii hänelle ja onnentyttö kun tapasivat.

Paljon puhutaan peniksen koosta,paksuus pituus.Kyllä pimpin koollakin merkitys.Jotkut haluavat neitseellisen tiukkaa,useimmille tavallisen kokoinen on sopiva.Ei pimppikään mikään hirmuinen hole ole.Kyllä tavallisella munalla sen saa tukittua.Olen kokenut synnyttämättömän naisen tiukan pimpin.Se oli todella tiukka.Liian tiukka.Ei tuntunut hyvältä.Isompia pimppejä naidessa jyystäkää niitä reunoja,ei keskeltä.

Penis ja penis. Miksi aina jauhetaan tästä peniksen koosta, se on mikä on ja jokaisen on sillä pärjättävä. Sen sijaan nainen voi vaikuttaa tuntumaan lantionpohjalihaksiaan treenamalla. Miehellä ei ole vastaava lihasta mitä voisi treenata. Täytyy vain löytää itse kullekin sopiva vastakappale.

Miehelläkin on kyllä lihaksia joita treenata. Kalun kovuutta voi parantaa hyvällä yleiskunnolla. Silloin kalu on kovempi ja tuntuu isommalta. Kestävyyteen vaikuttaa lantionpohjalihakset ja laukeamisen pidätyskyky. Nämä ovat kyllä tärkeitä ja ei sillä isolla kyrvällä tee mitään ellei ole perusasiat kunnossa. Esimerkiksi sexpon sivuilta voi harjoitella näitä, että jaksaa edes sen tunnin sitten panna kunnolla.

Mittoja tärkeämpää itselleni ainakin on se, että tulee se 1.5 työntöä sekunnissa pitkiäkin aikoja ja että jaksaa ainakin puoli tuntia, koska orgasmi ei kaikille naisille ole helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaativa nainen:
Miehelläkin on kyllä lihaksia joita treenata. Kalun kovuutta voi parantaa hyvällä yleiskunnolla. Silloin kalu on kovempi ja tuntuu isommalta. Kestävyyteen vaikuttaa lantionpohjalihakset ja laukeamisen pidätyskyky. Nämä ovat kyllä tärkeitä ja ei sillä isolla kyrvällä tee mitään ellei ole perusasiat kunnossa. Esimerkiksi sexpon sivuilta voi harjoitella näitä, että jaksaa edes sen tunnin sitten panna kunnolla.

Mittoja tärkeämpää itselleni ainakin on se, että tulee se 1.5 työntöä sekunnissa pitkiäkin aikoja ja että jaksaa ainakin puoli tuntia, koska orgasmi ei kaikille naisille ole helppoa.

taas opin uutta,eli lantiopohjalihakset auttaa miehillä kestävyyteen.
olen aina luullut että ne on minulla heikot,mut kestävyyttä tuntuu olevan kuntoa enemmän,siis joutuu välillä käymään tupakilla ja jatkamaan nylkyttämistä hengästyksen laannuttua,eikä heppi veltostu tuosta tauostakaan.

Kyllä tupakointi ja lääkitys vaikuttavat myös kestävyyteen. Jos ei ole täysillä mukana, ei välttämättä tunne niin voimakkaasti, että tulisi nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vaativa nainen:

En ole vielä kuullut naisesta joka haluaisi panoa tunnin verran. Suuseksi on asia erikseen, ja kokonaisuus.

Naisia on ollut liuta. Kumma juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäiltana:
Totta kirjoitat "Xy1", tuskinpa varmaankaan haittaa....
Minulla sattuu olemaan ystäväpariskunta jossa miehellä on tosi-iso lerssi, miten nyt kuvailisi, oikea heijarinuija. En tosin ole sitä aktiivitilassa tai kovana nähnyt mutta tuskin se siitä ainakaan krymppaa. Pienessä hiivahiprakassa kerran puheet oli kääntyny tuonne erotiikan puolelle niin tämä rouva teki pieniä tunnustuksia. Taivaallinen tunne alkaa kun patukkaa laitetaan sisään, aivan jumalainen tunne kun mies täyttää paikat, henkeä haukkoo, tuntuu että taju lähtee. Eka orkku tulee kuulemma nopeasti kun kalu soutaa ja vanuttaa jalkoväliä. Huokaili että sopii hänelle ja onnentyttö kun tapasivat.

Miltä tuntui kuunnella kaveria, kun tiedät millaista kalua se saa -> rupesiko tekemään mieli? Oletkos kysynyt tältä ystävärouvalta saisitko lainata tuota heijarinuijaa?

Hmm..

Oma penikseni on n 20cm pitkä ja 5cm paksu, ei iso, ei pienikään. Eräs ystävättäristäni noin kolmekymppinen hoikka nainen halusi aina saman paksuisen ja pituisen värisevän dildon kyrpäni kaveriksi vaginaansa, ja mikäs siinä. Ensin epäilin sen mahtumista samaan reikään, mutta hänen vakuutteluistaan ja kovasta halustaan jotuen työnsin sen sinne, ja yllätys yllätys, kyllä se todella hyvin mahtui ja ystätäreni oli aivan hurmoksessa. Mainittakoon vielä, että hän piti aina naidessamme jalkoja erittäin erillään ja ylhäällä, niin,etä pillu oli kuin tarjottimella ylöspäin sojottaen. Kakkoseen naidessani hän piti pillussaan kahta yo:n kokoista surisevaa hieromasauvaa. Siinä vaiheessa, kun hän sai kerrottua minulle milihaluistaan,ehkä noin kuukauden yhdessäolon jälkeen, emme koskaan rakastelleet millään muulla tavalla. Huomasin, että näillä eväillä ystävättäreni pysyy tyytyväisenä ja täysin tyydytettynä, eikä toki nämä systeemit minustakaan vastemiliselta tuntuneet, vaan päinvastoin.

Naisen pimppi on venyvää sorttia.Olen sen todistanut.Jos kolmen,neljänkiloinen isopäinen ihmisenalku mahtuu tulemaan sieltä ulos,kyllä siihen reikään mahtuu monenmoisia titloja kaikkine isoine munineen.Eiks vaan.On se sellanen mukautuva lemmenluola.Kaikenkokoiset munat täyttävät sen reiän.Sanokoot mitä sanovat.Olen aiemmin kertonut erektiotuesta.Sillä saa lisuketta keskikokoiseen penikseen.Aivan käyttökelpoinen vehje.Hankkikaa kyseinen kapine sänkyynne vakiovarusteeksi.Sitten voitte Jallua lukiessa syrjäsilmällä todeta kuinka kumppani työstää itseään kyseisellä välineellä.Orgasmin lähestyessä voi osallistua projektiin täysin rinnoin,peniksin.

Yhteistyössä