Peniksen reaktiot yhdynnän jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies20v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies20v

Vieras
Mulla tulee siemensyöksyn jälkeen kutinaa peniksen putkistoon joka heijastuu lähes koko putkistoon, ei kuitenkaan yllä kehon sisälle. Kutina on hyvin siedettävää ja sen kestää eli ei mitään sietämätöntä mutta en sanoisi sitä mukavaksikaan. Se alkaa hetki sessioiden jälkeen ja kestää muutaman tunnin, eikä sitä aina välttämättä edes tule huomattua.

Jos saan erektion pian siemensyöksyn jälkeen tulee epämukava tuntemus, penis on herkkä ja kipu painemaista ja pistelevää. Tämä helpottaa taas kun penis laskeutuu löysäksi. Jos aamulla on harrastanut seksiä niin iltaa myöten on valmis uuteen sessioon, eli sen suhteen ei ongelmia :)
Onko tällanen peniksen käytös ihan normaalia vai pitäiskö jo hakeutua lekurille?

Tää on ollu mulla aina.
Klamydiatesteissä olen käynyt muutama kuukausi sitten eikä siellä ollu ilmenny mitään muutakaan tautia yms.

Älkääkä miehet pitäkö minua tyhmänä kun kysyn, en ole ennen vastaavasta keskustellut nääs, ja en tiedä onko muilla sama "vaiva" :)
Että onko tämä vaan ihan perus "penis herkkänä yhdynnän jälkeen" vai mikä ;)

Kertokaa kokemuksia..

Epäilen että naisella on hiiva. Voit myös olla allerginen siemennesteelle.

Mulla on myös runkatessa sama juttu joten naisessa ei vika ole.

Allergiasta en ole ennen kuullut ja se on hyvin harvinainen joten en usko kun oireita vain toi pieni kutina. En sit tiedä.

Olen kuullut ja omastakin kokemuksesta voi sanoa että siemensyöksyn jälkeen on miehen vaikea saada uudestaan siemensyöksy lyhyellä aikavälillä ilman mitään epämiellyttävää kipua peniksessä.
Sen oletan siis olevan aivan normaalia mutta mistä sitä ikinä tietää.

Mulla on myös runkatessa sama juttu joten naisessa ei vika ole.

Allergiasta en ole ennen kuullut ja se on hyvin harvinainen joten en usko kun oireita vain toi pieni kutina. En sit tiedä.

Olen kuullut ja omastakin kokemuksesta voi sanoa että siemensyöksyn jälkeen on miehen vaikea saada uudestaan siemensyöksy lyhyellä aikavälillä ilman mitään epämiellyttävää kipua peniksessä.
Sen oletan siis olevan aivan normaalia mutta mistä sitä ikinä tietää.

Minä en ole koskaan törmännyt tällaiseen ilmiöön, vaikka seksikumppaneita minulla on ollut useita kymmeniä. Suurin osa miehistä on pystynyt heti tai n. 10 min huilin jälkeen uuteen kierrokseen. Osalla menee jopa 3-4 kierrosta lyhyen ajan sisällä. Joku pystyy jatkamaan välittömästi ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen. Kipuiluista ei ole kukaan kertonut.

Minä veikkaan saippuaa tai muuta vastaavaa reaktion aiheuttajana. Mikäli nainen on taas imeskellyt, niin kyse voi olla ärsytyksestä. Mikäli spermalle olisi allerginen, niin voit kokeilla laittaa spermaa vaikkapa kämmenen selkään ja odotella tuleeko siitä vastaavaa reaktiota.

Minä en ole koskaan törmännyt tällaiseen ilmiöön, vaikka seksikumppaneita minulla on ollut useita kymmeniä. Suurin osa miehistä on pystynyt heti tai n. 10 min huilin jälkeen uuteen kierrokseen. Osalla menee jopa 3-4 kierrosta lyhyen ajan sisällä. Joku pystyy jatkamaan välittömästi ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen. Kipuiluista ei ole kukaan kertonut.

Tuskin moni siitä kipuilusta kauheesti kertoisi tollasessa tilanteessa :) kyllä minäkin pystyisin useimmiten uuteen kierrokseen mutta eipä ole tullu kokeiltua. Ei se niin epämukavalta tunnu että sen voisi jättää välistä, mutta hieman tuntuu erilaiselta. Ja kerroit että suurin osa miehistä pystyy uuteen kierrokseen, joten ei välttämättä kaikki. Ja se on mielestäni ihan normaalia??

Alkuperäinen kirjoittaja idän tuliainen;30329712:
Klamydia ei jää virtsaputkeen vaan hakeutuu lisäkiveksiin. Virtsaputken kirvely on joko tippuri, herpes tai kuppa.

Mistäköhän tuollaisen olis voinu saada kun en ole ollut kuin yhden naisen kanssa yhdynnässä, eikä tälläkään ollut mitään tauteja. :)

Minä veikkaan saippuaa tai muuta vastaavaa reaktion aiheuttajana. Mikäli nainen on taas imeskellyt, niin kyse voi olla ärsytyksestä. Mikäli spermalle olisi allerginen, niin voit kokeilla laittaa spermaa vaikkapa kämmenen selkään ja odotella tuleeko siitä vastaavaa reaktiota.

Ei ole ainakaan saippusta johtuvaa, siitä olen varma. Joskus imeskelyn jälkeen penis herkentyy hieman mutta se on taas ihan toinen juttu. Kokeilin laittaa spermaa kämmenen selkään eikä mitään vaikutusta, sai se siinä aika pitkään olla.
Tänään runkkasin taas eikä kutina vaivannut lähes yhtään sen jälkeen, ehkä hyvin pienen tovin. En sitten tiedä mistä johtuu.. vaihtelevasti joskus kutiaa _hieman_ ja joskus taas ei yhtään.

Onko sulla ollut kusihätä yhdynnän aikana tai heti sen jälkeen?? Voi kuulema johtua siitäkin semmonen ikävä pistely..

yleensä käyn kusella ennen jos on tarve, mutta se voi olla osasyynä mistä sen tietää.. :)

Yhteistyössä