peniksen koosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli

Vieras
Ainahan siitä puhutaan. Ja kaikki haaveilee isosta.

No, mun kokemus:
Tapasin tässä hurmaavan miehen, jolla on aika keskikokoinen tai ehkä jopa sitä vähän pienempi penis. Terskakin on pieni. Mutta seksi on ollut aivan mahtavaa. Ja siis myös yhdyntä on ollut todellakin muakin tyydyttävää. Kaiken lisäksi yhdynnässä on voitu olla vaikka kolmesti saman päivän aikaan ilman että mulle tulee mitään hankaumia tai muita kipuja.

Aiemmalla miesystävälläni oli iso. Mutta usein se jopa satutti. Seksi ei ollut näin hyvää eikä sitä tosiaankaan harrastettu yhtä paljon.

Mua kiinnostaa nyt kuulla, että oletteko oikeasti sitä mieltä, että iso sen olla pitää? Vai onko muilla samankaltaisia kokemuksia siitä, ettei se ehkä se ole se koko kumminkaan vaan muut seikat, mitkä ratkaisee?

Alkuperäinen kirjoittaja Nysä:
jos naisella on tarpeeksi tiukka...siinähän se ongelma yleensä onkin. Synnyttäneellä esim. ei enää ole.

:D jep. Sen takia yleensä vain isomunaiset miehet kykenee jatkamaan parisuhdetta myös lapsensaannin jälkeen, eikös niin?

Mut hassua että sitä aina puhutaan vaan siitä koosta. Sen sijaan, että haaveiltas kovuudesta, käyttötaidosta tai mukana tulevista taitavista sormista ja suusta tai jostain muusta...

Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
kyllähän se miten sitä käyttää on se mikä ratkaisee =) Visuaalisesti ajatellen isompi kiihottaa enemmän :p

Mut toisaalta musta se semmonen vähän pienempi on kivempi ottaa suuhun.... :D Tekee mieli tehdä niin eikä pelota että tukehtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Mut hassua että sitä aina puhutaan vaan siitä koosta. Sen sijaan, että haaveiltas kovuudesta, käyttötaidosta tai mukana tulevista taitavista sormista ja suusta tai jostain muusta...

No joo tiedän että liian iso voi olla myös ongelma :ashamed: mutta kai se enemmän kiinni siitä on miten sitä käyttää ja kuinka paljon tunnetta on mukana.

Jokainen pitää huolen omista orkuistansa!:attn:

että kuinka montaa penistä täällä on naikkoset keskimäärin imeskelleet ja sisään ottaaneet...ugh...en menisi kehumaan jos olisin ollut tuollainen vosu...yök.

Alkuperäinen kirjoittaja X:

Toki, mutta saa kai sitä kaveria avittaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja X:

höpö höpö mies pitää huolta että nainen saa ja toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
että kuinka montaa penistä täällä on naikkoset keskimäärin imeskelleet ja sisään ottaaneet...ugh...en menisi kehumaan jos olisin ollut tuollainen vosu...yök.

Öh, kolmea. Ja ikää mulla on 30v. Melkoinen vosu siis....

Ainahan siitä puhutaan. Ja kaikki haaveilee isosta.

No, mun kokemus:
Tapasin tässä hurmaavan miehen, jolla on aika keskikokoinen tai ehkä jopa sitä vähän pienempi penis. Terskakin on pieni. Mutta seksi on ollut aivan mahtavaa. Ja siis myös yhdyntä on ollut todellakin muakin tyydyttävää. Kaiken lisäksi yhdynnässä on voitu olla vaikka kolmesti saman päivän aikaan ilman että mulle tulee mitään hankaumia tai muita kipuja.

Aiemmalla miesystävälläni oli iso. Mutta usein se jopa satutti. Seksi ei ollut näin hyvää eikä sitä tosiaankaan harrastettu yhtä paljon.

Mua kiinnostaa nyt kuulla, että oletteko oikeasti sitä mieltä, että iso sen olla pitää? Vai onko muilla samankaltaisia kokemuksia siitä, ettei se ehkä se ole se koko kumminkaan vaan muut seikat, mitkä ratkaisee?

Olen tismalleen samaa mieltä sun kanssa. :D

Olen avoliitossa miehen kanssa kellä on normikokoinen ja olen todella tyytyväinen. Ennen tätä suhdetta, minulla oli yhden illan juttu miehen kanssa, jolla oli järjttömän iso. Ja täytyy myöntää että se tuntui todella hyvältä, vaikka miehen muut änkytaidot olivat vain keskiluokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:

Mä en olisi seksielämääni tyytyväinen jos olisin jättänyt yhteen mieheen kokemukset. Jotkut haluaa nauttia seksistä sinkkunakin eikä nysvätä vihaisena kotona puutteessa.

Naisystäväni mittasi pituudeksi erektiossa 14cm ja ympärysmitaksi 12cm. Omat mittaukset ovat olleet 12,8cm ja 10,8cm. Siis kiihottumisen aste vaikuttaa jonkin verran kokoon. Omaani pidän pienenä, mutta se taitaa olla enemmän ongelma minulle kuin naisystävälleni.

Juu ei liian iso oo hyvä, mun miehellä on ja tekee kipeetä, vaikka kaks lasta oon synnyttäny! ;) Mutta mullahan onkin todistetusti (fysioterapeutin sanoen) tiukat ja treenatut alapään lihakset, ehkä se johtuu siitä! :D

If you would like reliable institutional solutions to assist you to get charge of the financial achievement, seem not any more: Economic Pacific cycles offers on-line trading, purchase banking, in addition to a selection of solutions for the many scary authorities. Totally governed from the Nation's Sec and Swap Percentage, you'll be able to rest easy if you know your current purchase was in ready hands. Personal Pacific cycles will assist you to find the right Wave to get, to be able to target accomplishing abdominal muscles optimum of the purchase possible. Never wait - e-mail us today to find out more about how precisely Financial Ocean can turn the purchase goals right reality! michael zimmerman fund This company is among the old ones in the us and it has already been down and up over the actual inventory market's long as well as untamed background. Even so, in line with Cramer, a brand new BOSS for the business may unnecessary the actual aged legacy in the earlier BOSS in addition to create share price soar, despite the presence of awful news on the business per se. This can be an additional win-win predicament for everyone investors, together with one win being a bit more successful compared to the various other. prentice capital management Along the way, Abundant made a motley group of pc merchants in to accurate suppliers as well as later got his own company to help many stores, helping a great chic as well as superstar customers of which inspired the creation of a pair of different businesses: one offering Fortune 500 clients-and any wholesale procedure that provided various other suppliers. By means of his or her instructional website/blog in addition to several writings, Rich (better often known as List Rich) teaches specialized stores tips on how to consider his or her shops to your brand-new level of effectiveness as well as gains although keeping 100% legitimate towards the go shopping with their dreams. Whether or not you need to you have to be innovative, far more profitable or bolster your online business through distancing by yourself in the levels of competition, Abundant might help together with humor along with hard enjoy. In order to be taken critically as being a shop today

Yhteistyössä