Peniksen koko ja suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MustaMarski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MustaMarski

Vieras
Sanotaan että on kaksi melkein identtistä miestä, mutta ainoana selvänä erona on se, että toisella miehellä on 18cm pitkä penis ja se on kohtalaisen paksu, toisella miehellä taas on 12cm penis mikä on melko ohut. Toinen ero on se, että ison peniksen omaavaa tienaa 3000€ kk ja pienemmän omistava 3500€kk.

Kumpi lähtee teidän mukaanne? Rehellisisä vastauksia kiitos.

Hei tuli mieleen heittää tähän ketjuun, että kun iltalehessä muistaakseni oli, että suomalaisen keskivertopituus on 13,7cm niin tarkottikohan se jäykkänä vai velttona?

Alkuperäinen kirjoittaja minä tässä;27676112:
Hei tuli mieleen heittää tähän ketjuun, että kun iltalehessä muistaakseni oli, että suomalaisen keskivertopituus on 13,7cm niin tarkottikohan se jäykkänä vai velttona?

Jäykkänä.

Riippuu ehkä kans seksuaalisuudesta. En tahtoisi 18 senttistä joka haluaisi seksiä "koko ajan". Yks vastaava ollut, eikä loppujen lopuksi ollut yhtään kivaa, sattui vain.

Eli pienimunaisempi kiitos :D

[QUOTE="akka";27677271]Entäs jos se isomunainen haluaa seksiä kerran vuodessa ja pienimunainen viidesti päivässä?[/QUOTE]

Eihän he sitten ole samanlaisia.
Mutta pienempi paha on olla "panopuuna" pienimunaiselle kuin isomunaiselle. Ja varmasti pienimunainen osaa käyttää kieltä, sormia ja dildoa ihan yhtä hyvin (tai paremmin?) kuin se isomunainen tosipaikan tullen. Eli silloin kun minä haluaisin :D

Pikkuhiljaa lakaa tämänaisenajatusmaailma avautumaan.Näistä palstan otsikoista kun kirjoittaisi pienen käsikirjan, niin saadaan melkolailla toimiva yhteenveto :)

voi hyvä veli, olet erehtynyt pahemman kerran jos kuvittelet että alat ymmärtää naisia

"kavahda niitä jotka väittävät löytäneensä totuuden, seuraa niitä jotka vasta etsivät sitä"

• Tykkää
Reactions: astrolabe
On tarjottu helppoa elämää kotihengettärenä. Vaikka oli iso pippeli ja rahaa niin eipä kiinnostanut. Mä tienaan itse hilloni joten kumpi tahansa olis menny varmaan aikoinaan, jos olis täyttänyt mun kriteerit.

Olen mieheni valinnut ihan muiden kriteerien kuin peniksen pituuden mukaan ja ihan onnistunut olen valinnassani kaikin puolin;) Enemmänkin peniksen pituuden ja sen vaikutuksen pohtiminen parisuhteen muodostamiseen on sellaista keskenkasvuisten teinipoikien hommaa:D

Yhteistyössä