gallup
Mikä tapahtuma, asia jäi mieleesi joka saa verenpaineesi nousemaan vieläkin?
Kummittelee päässäsi vielä aikuisiälläkin?
Kummittelee päässäsi vielä aikuisiälläkin?
meillä on palanu talo kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei ole jäänyt elävästi mieleeni, koska en muista siitä mitään, mutta traumatisoivin sen täytyy olla koska vieläkin teen asioita sitä silmällä pitäen ja nään painajaisia eli olen ollut tulipalossa.
ja sen takia pelkään jatkuvasti että taas tulee tulipalo....Alkuperäinen kirjoittaja :(:meillä on palanu talo kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei ole jäänyt elävästi mieleeni, koska en muista siitä mitään, mutta traumatisoivin sen täytyy olla koska vieläkin teen asioita sitä silmällä pitäen ja nään painajaisia eli olen ollut tulipalossa.
Meillä paloi vaan yläkerta, mutta se riitti mulle, koska paloin myös.Alkuperäinen kirjoittaja :(:meillä on palanu talo kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei ole jäänyt elävästi mieleeni, koska en muista siitä mitään, mutta traumatisoivin sen täytyy olla koska vieläkin teen asioita sitä silmällä pitäen ja nään painajaisia eli olen ollut tulipalossa.
Mun isällä oli tapana lohduttaa mua, kun kiersin joka ilta kysymässä että onko takka sammunut, onko hella pois päältä yms, että "ole huoleti, ei satu toista kertaa sun kohdalles".Alkuperäinen kirjoittaja :(:ja sen takia pelkään jatkuvasti että taas tulee tulipalo....Alkuperäinen kirjoittaja :(:meillä on palanu talo kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei ole jäänyt elävästi mieleeni, koska en muista siitä mitään, mutta traumatisoivin sen täytyy olla koska vieläkin teen asioita sitä silmällä pitäen ja nään painajaisia eli olen ollut tulipalossa.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå:isäni,joka pilasi koko perheen elämän, ja aiheutti kaikille pahoja traumoja...