Mua on kans pelottanut.... ja edelleen (pari viikkoa laskettuun aikaan) tulee sellaisia paniikki kohtauksen tapaisia (siis ei nyt oikeita paniikki kohtauksia, vaan että panikoin että apua onko musta tähän) ja pelottaa että miten selviän.
Luulen että toi on kyllä aika normaalia esikoista odottaville.
Mua lohduttaa se, että monet kaverit on selvinneet ja rohkaisseet siinä että jokainen on omalle lapselleen paras äiti ja mielestäni jo se että asiaa miettii ja että miettii omia mahdollisia puutteita yms, on parempi kuin jos ajattelis että selviää mainoisti ja tulee olemaan tosi hyvä äiti. Siis paremi kuitenkin niin että on tietoinen omista heikkouksista ja tietää esim missä asioissa pyrkiä olemaan erilainen kuin oma äiti on ollut.
Anteeks, tosi sekavaa tekstiä, taidan olla vähän väsynyt.... mutta siis tarkoituksena oli sanoa että kyllä muakin on pelottanut, ja pelottaa edelleen, vaikka täytyy kyllä sanoa että nää 9 kuukautta on jo muuttanut ajatuksia ja tunteita sen verran, että nyton varmempi olo ja ei ainakaan samalla lailla pelota kuin alussa. Vauvastakin on tullut jo rakkaampi ja tulee sellainen olo että kyllä mä haluan vain rakastaa ja pitää hyvää huolta tästä vauvasta sitten kun se päättää tulla maailmaan!!