Pelottaako muita koskaan elämä?

  • Viestiketjun aloittaja fearful
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edellisessä ohjelmassa on kohta, jossa äiti tekee jotakin juomaa. Pilkkooko siihen omenaa?
https://yle.fi/uutiset/3-9361173
Tuossä uutisessa sanotaan, että omenat voi syödä kuorineen, vaikka niin ei todellakaan ole - alunperin - se asia.

Söin poikkeuksellisesti tavallisen omenan joku kuukausi sitten ja sain siitä järkyttävän olotilan moneksi päiväksi! Myös luomuomenat täytyy kuoria, sillä niiden pintakäsittelyssä sallitaan järkyttäviä aineksia: esimerkiksi sellakkaa, eikä ne aineet huuhtelemalla lähde pois. Migreeni muuten tulee siitä shellakasta / sellakasta, jota on esimerkiksi siinä fluorilakassa, joka laitetaan hammaslääkärissä - ja sitähän ei ole pakko laittaa kenellekään:)
Hyvä kun kerroit
 
vierailija
Pelkokertoimeni on nolla, mutta tämän palstan raatokärpäset ovat hyvin ärhäköitä. Suosittelen ottamaan netin viereen kärpäslätkän.
Tämän viestin jälkeen alkoi pelottaa. Sanna-jankkaaja kävi jossain ketjussa kimppuuni kuin yleinen syyttäjä. Hän tekee palstalla Trump-vaalityötä.
Olkaa huoleti. Tiedän kaikki mielenhallintakonstit kiperiin tilanteisiin.
 
Aah siis mulla on yks juttu oikeestaan se sekotti pään ja hajotti sydämmen. Mut jos en jossain vaiheessa kysy sitä kysymystä mikä mun päässä ja sydämessä liikkuu ja siihen liittyy yksi henkilö hirveen moiset nolouden jännitykset mut sokkona pakko vetää täs joku päivä se juttu ulos ni toivottavasti tarina saa hyvän loppupäätöksen nimi on nyt lukittu enkä sitä vaihda siihen liittyy ehkä 4 sanaa siihen kysymykseen. Mä eka luulin et tää kyssäri liittyi uskaltaako elää sitä elämää mikä sinulle on tarkoitettu vai jättääkö sen elämättä. Koska dying is easy living is hard. Nytkun kirjoitin tätä sydämmeni tuntee ja ehkä vähän rakastaa. Kauneuden musiikki tuo kyyneleet poskille. Im the boy who had only 10 bucks in hes pocket😂
 
Vai onko sittenkään. Siinähän se vaikeus on et sit tietää paremmin kun enteri on laulanut. Artemis entreri da kuin eeben puu. Onko sillä ruskeat silmät entäs vanha rokki ja nahkatakki ovatko ne tuntomerkkejä todellisuudesta? Vai hämäystä ja todellisuudessa ei näin ja onko se MÄ joka toi rakkauden sydämmeen vai onko da ja mä sama asia ja virhettä ei synny. Pelkäsin sitä kysymystä koska luulin et pimeys vie jos vastaa väärin ehkä kaikki on anteeksi annettu ja yksi pelko vähemmän tietty en voi kämmää siinä asiassa vaik kuin tekisi mieli. Mielihaluja on vastustettava ne on vain ohikiitäviä hetkiä horisontissa. Mut siis onko mä ja da yhteenkuuluvat😁
 
Ja jos en uskalla sitä kysyy ni mun sydän varmaan sortuu vihaan ja ristiriitaan sehän se hajotti viimeksi koko miehen. Mut toisaalta se ei ollu yhtään selvää ku mieli oli liikaa kaikkee täynnä ja tunteiden tsunami sotki kaiken nyt päässä ja sydämessä laulaa yksi nimi joten kuten virmas masa sanoi näillä mennään. Mut täs on viel proggista laihdutusta ja treenailua ja sit jonkun ihmeen avulla röökist eroon ni alkaa silt saralt hommat olee jiirissä. Sydän välil pakahtuu. Mut metkaa on et pää on kiukkuinen kun nytkun se on edessä ei jaksaisi sekunttiakaan odottaa enään vaan iskeä päräyttää menemään. Mut tosi on viel ei vaan oo aika. Fysiikka kuntoon
 

Yhteistyössä